Obiad z Bondem- Agnieszka Lingas- Łoniewska

Tam stanąłem i walnąłem kilka razy głową w ścianę, wyzywając się od skończonych debili[...].

Tytuł: Obiad z Bondem


Cykl:
Kolacja z Tiffany''m (tom 2)


Liczba stron:261


Wydawnictwo:Burda Książki

 

On – zabójczo przystojny i skryty.
Ją życie nauczyło podchodzić do mężczyzn z lekkim dystansem.
Nieźli z nich agenci. Czy zdążą się dogadać, zanim się pozabijają?

Eliza, przyjaciółka znanej czytelnikom z Kolacji z Tiffanym Natalii, zostaje sama w swoim wielkim przedwojennym mieszkaniu. I nawet byłoby jej to na rękę, gdyby nie to, że ktoś chyba się do niej włamał…
Z pomocą śpieszy jej komisarz Jacek Granicki: zabójczo przystojny, o niewyparzonym języku i uroku Jamesa Bonda. Tyle że Eliza i Jacek mają już swoją – nie najszczęśliwszą – historię.
Teraz starannie udają, że wcale a wcale im na sobie nie zależy. Ale nagłe niebezpieczeństwo, w którym znajduje się Eliza, gwałtownie zmienia sytuację. Komisarz Granicki zrobi wszystko, by ratować ukochaną.
Od śmiechu przez dreszcz napięcia po łzy wzruszenia – nowy, uzależniający rollercoaster prosto od Dilerki Emocji  

(opis z Lubimy Czytac.pl)

 A ja, choć wciąż sie bałam, wierzyłam, że teraz to zupełnie coś innego. To było prawdziwe[...].

Eliza to najlepsza przyjaciółka Natalii, którą poznajemy w pierwszym tomie serii. To właśnie na jej weselu z Maćkiem poznaje Jacka. Ich stosunki na początku są wręcz wrogie jednak jedno i drugie czuje jakieś przyciąganie. Dziewczyna niestety w przeszłości została zraniona i całkowicie straciła zaufanie do facetów. Uważa, że jedyne czego chcą to wykorzystać kobietę do własnych celów. Z tego też właśnie powodu stara się trzymać z daleka od Jacka. Sytuacja zmienia się, gdy w jej świecie dzieją się dziwne rzeczy, a on to jedyna możliwa pomoc, szczególnie że jest policjantem. Dziewczyna jest osobą zwariowaną i kochającą kaktusy. Obydwie przyjaciółki mają tendencję do wpadania w kłopoty.

Jacek nie jest typem faceta nadającego się do związków. Eliza sprawia, że jego nastawienie się zmienia. Jedyne czego się boi to ją stracić. Pragnie ją chronić za wszelką cenę i nie chciałby jej zranić. Stara się, aby dziewczyna mu zaufała i dla jej bezpieczeństwa wynikających z wydarzeń które miały miejsce w jej mieszkaniu, tylko jako przyjaciel wprowadza się do niej na czas nieobecności współlokatora Mikołaja. Wydarzenia powodują ogromny niepokój o dziewczynę, jak się okazuje, są całkowicie słuszne.

Para ta jest niezwykle charyzmatyczna. Jedno broni się od drugiego, co tworzy przekomiczne sytuacje. Pojawiają się osoby z przeszłości Elizy, które całkowicie zmieniły jej życie. Dziewczyna jest perfekcjonistką, jeśli chodzi o swoje kaktusy i porządek w mieszkaniu. Zauważa każdą zmianę czy to otwarte któreś drzwi, czy jeden z kaktusów przestawiony.

Jest to druga część serii Kolacja z Tiffany''m, która ogromnie przypadła mi do gustu. Drugi tom jest połączony z pierwszym, jednak da się przeczytać i zrozumieć, o co chodzi. Książka jest zabawna, ale i wzruszająca. Historia nie jest jakaś szczególnie wow jednak sposób, w jaki jest napisana przez autorkę, powoduje, że czyta się ją lekko i przyjemnie. Znając styl autorki, wiedziałam, że będzie to powieść, która na pewno mi się spodoba. Oczywiście tak było, a nawet więcej, bo przeczytałam ją praktycznie w jeden wieczór. Nie zapomnijmy, że autorka jak zawsze zamieściła na końcu playlistę, gdzie każda z piosenek jest przyporządkowana do konkretnego rozdziału. Nie mamy, podpisanych rozdziałów z czyjej perspektywy jest opowiadane, jednak nie ma problemu z domyśleniem się tego. Oczywiście musiał pojawić się jakiś wątek kryminalny. Pierwsza moja myśl, gdy zobaczyłam okładkę to bohaterzy ze starego serialu ,,Zbuntowany anioł". Nie mówcie mi, że nie podobne. Kolorystyka inna niż w pierwszym tomie jednak obydwie pasują do siebie. Nie mogę się już doczekać kolejnej części tej cudownej serii.

- Ale wiecie, że jej facet jest szefem grupy operacyjnej? I jak was złapie, zrobi wam z dup jesień średniowiecza? Nie wspomnę już o tym, co zrobi mój mąż.

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:

6 komentarzy:

  1. Będę niebawem czytać tę książkę. Już czeka na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam parę książek autorki, ale jakoś mocno mnie nie zachwyciły. Chętnie jednak zobaczę, czy z Bondem i Tiffanym będzie inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że bohaterowie są charyzmatyczni, ale nie wiem czy po nią sięgnę. Nie znam też pierwszego tomu.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie znam, ale wydaje się naprawdę ciekawa. Nie wiem czy poznam bliżej tę historię, gdy będzie okazja może :) Wspaniała recenzja.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie te książki i kiedyś na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger