Piękne zapomnienie- Jamie McGuire


-Kto powiedział, że to randka? To znaczy... Jeśli chcesz to nazwać randką, to super, ale myślałem, że masz chłopaka.



Tytuł: Piękne zapomnienie


Cykl:
Bracia Maddox (tom 1)



Liczba stron:391



Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece



Życie podsuwa pokusy w najmniej oczekiwanym momencie…
Camille „Cami” Camlin szybko musiała się usamodzielnić. Jest barmanką i poza pracą oraz zajęciami na uczelni ma czas tylko na spotkania ze swoim chłopakiem. Jednak najbliższy weekend zapowiada się inaczej – pierwszy raz od ponad roku spędzi czas bez ukochanego, który właśnie odwołał swój przyjazd.
Tenton Maddox kiedyś był bożyszczem dziewczyn oraz królem uczelni. Teraz mieszka z owdowiałym ojcem i pracuje w lokalnym salonie tatuażu. Kiedy jego życie zaczyna na nowo się układać, spotyka osamotnioną Cami.
Początkowo dziewczynie wydaje się, że to będzie znajomość nieszkodliwa dla jej związku. Ale kiedy ktoś z klanu Maddoxów się zakochuje, nic nie jest w stanie mu przeszkodzić.
(opis z Lubimy Czytac.pl) 

- Nigdy nie przyprowadzałaś żadnego faceta do domu- Coby uniósł brew.- A ja nie całuję przyjaciół. Tak tylko mówię.


Camille to młoda studiująca dziewczyna, która również dużo pracuje i jedyne co robi poza tym to spotyka się ze swoim chłopakiem. Jest to trudny związek, bo chłopak ma dla niej coraz mniej czasu przez pracę, poza tym mieszka daleko od niej. Tak naprawdę, to ona musi dostosowywać swój czas do TJ. Cami wiedziała, na co się pisze, będąc w takim związku więc ani się nie narzuca, ani nie naciska na cokolwiek. Niestety coraz bardziej ją to męczy. Największym ciężarem są jednak, tajemnice związane z pracą chłopaka.

Gdy TJ odwołuje ich spotkanie, dziewczyna wychodzi ze współlokatorką i zarazem przyjaciółką na drinka do klubu gdzie pracują. Na miejscu zaczepia ich Trenton Maddox. Cami zna go jeszcze ze szkoły, gdzie był typowym kobieciarzem i z tego, co widziała nie raz, nic się nie zmieniło. Facet próbuje oczarować dziewczynę, jednak nie z nią te numery.

Trendon jednak robi wszystko by spędzać z nią czas, co coraz bardziej jej się podoba. Pomaga mu w tym również to, że Cami potrzebuje pieniędzy, a studio tatuażu, w którym pracuje, potrzebuje recepcjonistki. Niestety coraz gorzej się z tym czuje, bo przecież ma chłopaka. W tej całej sytuacji Cami proponuje mu przyjaźń, co on oczywiście przyjmuje, bo czasem lepiej być blisko z kimś, chociaż w takich relacjach, niż nie mieć nic. Tylko czy taka przyjaźń istnieje? Czy z czasem uczucia się nie zmienią? Bo przecież jak można nie pokochać kogoś, kto wręcz pragnie spędzać z tobą czas i robi wszystko by widzieć twój uśmiech?

Pierwszy raz czytałam coś tej autorki, jednak powiem szczerze, nie raz się gubiłam, o kim oni mówią. Może zbyt dużo było podobnych imion i temu wychodziły te problemy, a może po prostu nie do końca było to doprecyzowane. Jednak sama historia podobała mi się. Sama końcówka książki zrobiła z moich myśli totalną miazgę i nie do końca rozumiem te ich tajemnice. Jako że jest to pierwsza część mam wielką nadzieję, iż kolejna wszystko to wyjaśni. Styl autorki jest prosty, jest wiele dialogów, dzięki czemu powieść szybko się czyta. Nie jest to również jakaś szczególnie gruba książka. Okładka powiedziałabym, że jest dość przeciętna i niczym szczególnym się nie wyróżnia. Piękna czcionka tytułu, ale nic więcej. Podsumowując, historia fajna, jednak dość sporo zawiłości, których nie do końca rozumiem. 

- W porządku. Ona już do mnie nie należy. Nie wiem, czy kiedykolwiek należała.

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu:

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że pojawiają się te zawiłości, ale ostatecznie nie mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ciekawi mnie ta książka. Ty chyba też do końca nie jesteś zadowolona.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie do końca jest to książka dla mnie, po opisie przypomina mi lekko takie typowe fanfiction z WattPada...

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo, jestem ciekawa jak to sie potoczy, ale chyba wyczuwam zdradę.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu się zgodzę, że czcionka tytułu jest piękna :) a sam tytuł brzmi zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka mnie bardzo zaciekawiła :D Zapisałam sobie jej tytuł :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam tę powieść, jednak mi ona nie siadła. Tak samo jak Ty czasami się gubiłam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger