[Przedpremierowo]Hiszpański Lucyfer- Paulina Nowaczyk

Żyjemy w dziwnych czasach, pomyślałam. Wierność to nie lada wyzywanie, a bolesne momenty mogą na nas odcisnąć ogromne piętno.



Tytuł:Hiszpański Lucyfer


Cykl: Upadłe anioły (tom 1) 


Liczba stron:264


Wydawnictwo:Wydawnictwo Waspos





Jedna wiadomość.
Niewinny flirt.
Złamane serce…

Ona dała się ponieść emocjom.
On pragnął jej i nigdy się z tym nie krył.
Połączył ich intensywny romans.
Uległa urokowi Hiszpańskiego Lucyfera.

Kimo miał w sobie wszystko to, co powinien mieć mężczyzna idealny. Kochał moje poczucie humoru, mój charakter, moje wady i zalety. Był moim księciem na białym koniu. Zdominował mnie i moje myśli. Szalałam za nim. Smak jego ust i zapach skóry działały na mnie silniej niż afrodyzjak. Nigdy nie pożądałam nikogo tak bardzo jak jego.

Jednak życie bywa przewrotne, a pod maską dzielnego rycerza, czasami skrywają się dwie twarze.

(opis z Lubimy Czytac.pl)



Podszedł do mnie i złapał mnie za ręce, przestraszyłam się, bo nie wiedziałam, czego w tym momencie mogę się spodziewać.

Czy jest to książka, która mnie zaskoczyła? Czy jednak wszystko było dość przewidywalne?

Olga była w długoletnim związku, kiedy odkryła, że jest przez faceta zdradzana. Natychmiast wynosi się do swojej przyjaciółki Pauli i chce zapomnieć o Kamilu. Dziewczyny przy towarzystwie wina zaczynają zabawę na portalu randkowym. Na początku dla Olgi jest to na zasadzie zabawy. Jednak po rozmowie z jednym z panów on proponuje przyjazd do Warszawy i spotkanie. Okazuje się kolejnym dupkiem, który sobie jedynie z niej zażartował, a wydawał się taki sensowny. Dziewczyna zniechęca się do całego portalu, jednak jej uwagę przykuwa twarz mężczyzny z czarnymi wręcz oczami. Postanawia odpisać mu na wiadomość i tak zaczyna się kolejna jej przygoda. Nie traktuje tego poważnie, rozmawia na zasadzie doszkolenia języka, ponieważ rozmawiała z Hiszpanem Kimo. Wszystko się zmienia, gdy oznajmia jej, że przylatuje dla niej do Polski.

Kimo, jak się na początku wydaje, jest facetem, który musi mieć wszystko pod kontrolą i nie toleruje nieposłuszeństwa, również kobiet. Jego dotychczasowe życie było na zasadzie, że panienki były jedynie na jedną noc. Aktualnie mieszkał w Algierii, jednak teraz zamierzał otworzyć sieć hoteli w Hiszpanii i tam się przenieść. Gdy spotyka się z Olgą, od razu wie, że to ta jedyna. Gdy musi wracać, pilnować interesów, zostawia człowieka, który właściwie śledzi Olgę. Dziewczyna natomiast czuje się osaczona i zbyt kontrolowana. Z racji, że ma ona charakterek robi wszystko, aby zrobić mu na złość. Nie spodziewa się jednak, jak bardzo zmieni on jej życie.

Internetowe znajomości bywają bardzo różne. Często, gdy kończymy długotrwały związek właśnie dla zabawy czy też dla zabicia czasu i poznania nowych ludzi logujemy się właśnie na takie portale. Historia jest, bym powiedziała, taka dość z życia wzięta. Znam to doskonale i muszę przyznać, że w moim przypadku skończyło się to ślubem. Również na takim portalu poznałam faceta z zagranicy, jednak była to zupełnie inna historia jak Olgi i Kimo i zupełnie nie zdecydowałam się na spotkanie z owym panem, jednak szkolenie języka angielskiego było całkiem fajne. Jak to się potoczy w przypadku Olgi i Kimo?

Powieść ta jest debiutem autorki i muszę przyznać, że bardzo udanym. Styl jest prosty i bardzo przystępny dla czytelnika. Nie ma zbyt wielu opisów, dzięki czemu łatwo się czyta. Jednak powieść jest zdecydowanie dla osób 18+, ponieważ zawiera dużo scen erotycznych. Okładka jest hipnotyczna i powiem szczerze nie mogę oderwać od niej wzroku. Książka jest, bym powiedziała, dość krótka więc nie zabiera nam dużo czasu zapoznanie się z całą historią. Mnie ta historia bardzo wciągnęła i skończyłam ją w okamgnieniu. Boli mnie tylko, że muszę czekać na kolejną część ;( Ale myślę, że skoro ta jest taka dobra, to kolejna część będzie równie dobra. Gratuluje autorce wspaniałego debitu i życzę kolejnych sukcesów. Dziękuję również za zaufanie i możliwość bycia patronatem tego cuda :)


Był to jeden z najpiękniejszych dni w moim życiu, teraz jednak wiedziałam, że to dopiero początek wspólnej drogi.

Za możliwość przeczytania dziękuje Autorce oraz Wydawnictwu:

5 komentarzy:

  1. Jeszcze do końca nie jestem przekonana. Nie wiem czy po nią sięgnę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio widziałam tę książkę na IG, ale nie byłam co do niej przekonana. Zazwyczaj nie przepadam za debiutami i się ich trochę boję :D Ale skoro mówisz, że jest dobra to chyba się jednak skuszę.

    Pozdrawiam,
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  3. Same okładki mnie bardzo zachęcają do czytania <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł jest intrygujący więc pewnie sięgnę po tę książkę. Ciekawa recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie bardzo interesująca recenzja. Przekonała mnie, więc z pewnością sięgnę po tę książkę.
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie: www.grawerowelove.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger