Złudne nadzieje (tom 1)- Adriana Rak


Czuję się taka zagubiona i nieszczęśliwa. I wątpię, szczerze wątpię, czy kiedykolwiek to się zmieni.

 

 Tytuł: Złudne nadzieje (tom 1)


Cykl: -


Liczba stron:303


Wydawnictwo:Wydawnictwo WasPos


To, że TY zapomnisz o swojej przeszłości, nie sprawi, że ONA zapomni o tobie... 



Natalia jest młodą kobietą, która tkwi w toksycznym związku i codziennie przeżywa piekło. Nie mając nadziei na lepszą przyszłość, stara się pogodzić ze swoim losem. Z powodu bolesnych doświadczeń jest wycofana i nieufna, ale kiedy niespodziewanie nadchodzi pomoc, postanawia postawić wszystko na jedną kartę i wykorzystać szansę na ratunek. Wybawicielem dziewczyny okazuje się jej wielka miłość z lat młodości. Bezinteresowna pomoc mężczyzny całkowicie odmieni życie Natalii, ale czy na pewno będzie to zmiana na lepsze? Czy uda się zapomnieć przykre doświadczenia z przeszłości, czy jednak nie pozwolą się one cieszyć nową codziennością?

(opis z Lubimy Czytac.pl) 

Obiecałem sobie jednak, że nigdy więcej jej nie skrzywdzę. I choćbym miał przez to walczyć z samym sobą i z tym, co czuję, byłem na to gotowy...

Natalia wpakowała się w związek, który nie da o sobie zapomnieć. Jest bita i poniżana na każdym kroku. Facet uważa, że ma ona być całkowicie posłuszna i podporządkowana. Każde nie posłuszeństwo jest karane i zawsze bierze, to co chce. Kobieta nie opowiada o tym rodzinie, bo nawet w tej kwestii Adam wszystko kontroluje i sprawdza. Tak naprawdę zabronił jej kontaktów z kimkolwiek, jedynym wyjątkiem jest jej matka. Jednak jej rodzina już od dawna się domyśla, co się dzieje i chcą pomóc dziewczynie za wszelką cenę.

Daniel prowadzi swoje biznesy, które świetnie prosperują. Gdy dowiaduje się od siostry, na temat Natalii mimo chwili wahania wie, że musi pomóc dziewczynie ze względu na dawne czasy. Z pomocą jej rodziny kontaktuje się z nią oraz przekazuje plan jej ucieczki. Gdy spędzają ze sobą ogromną ilość czasu, on już wie, że jego uczucie do niej nic się nie zmieniło. Czy teraz naprawi swój błąd, który popełnił lata temu? Czy Natalia mu na to pozwoli oraz, czy ucieczka pomoże w odcięciu się od przeszłości?

Autorka potrafi zainteresować biegiem zdarzeń oraz zaintrygować na tyle, że jak sądzę, każdy z pewnością chętnie sięgnie po kolejną część. Mimo iż nie dawno czytałam książkę w podobnej tematyce, nie przeszkadzało mi to w czytaniu tej lektury z zapartym tchem. Jak wiadomo, każda historia, która prowizorycznie może wydawać się taka sama, jest zupełnie inna. Poruszany jest tutaj ważny temat, czyli przemoc w związku. To, co taka osoba musi przeżywać, jest dla mnie niewyobrażalne. Najgorsze jest to, że większość kobiet w takich związkach boi się do tego przyznać. Obawia się wręcz o swoje życie, bo przecież nigdy nie wiadomo do czego skłonny jest partner. To nie jest również moje pierwsze spotkanie z autorką, dlatego wiedziałam, że styl będzie mi odpowiadał i nie będę się męczyła, czytając. Powieść podzielona jest na rozdziały z perspektywy Natalii oraz Daniela. Jest dużo dialogów, dzięki czemu czytanie idzie szybko. Akcja dzieje się odpowiednim tempem i nie ma szans na nudę. Sceny 18+ są opisane bardzo subtelnie i nie mamy poczucia pewnego niesmaku. Okładka jest odpowiednia do historii, jednak jak dla mnie mogłyby być bardziej żywe kolory. Podsumowując, polecam i nie mogę doczekać się kolejnej części.


 Na samą myśl o Natalii cieszyłem się w duchu jak dziecko, które wreszcie otrzymało upragnioną zabawkę.

 

Za możliwość przeczytania dziękuje Wydawnictwu:

 


5 komentarzy:

  1. Ja dalej nie skończyłam “Echo“ tej autorki i na razie na tym chcę się skupić.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że się nie zawiodłaś. W przyszłości pewnie zajrzę do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ta książka. Czytanie o temacie przemocy w związku zawsze bardziej uwrażliwia mnie na sygnały dawane przez kobiety w moim otoczeniu, bo przecież którejś z nich może dotyczyć ten problem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tą książką :D Zapisałam sobie tytuł :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tę książkę i również mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger