[PREMIERA]Zagrywka- Katarzyna Nowakowska

 Znowu zaczynałam być tym kurczaczkiem, a przecież byłam panią prezes. Nie mogłam zachowywać się jak kurczaczek. Nie mogłam!

 


Tytuł: Zagrywka


Cykl: -


Liczba stron:301


Wydawnictwo: Między Słowami

 

Nowa seria królowej romansów K.N. Haner.

W męskim świecie obowiązują twarde zasady. Kobieta, która chce w nim przetrwać, albo musi się dostosować, albo stworzyć swój własny kodeks. Abigail wybrała tę drugą opcję. I to był rzut za trzy punkty.

Teraz Abi mieszka w luksusowym apartamencie na Manhattanie, wygląda jak Scarlett Johansson, ma tupet i władzę. Negocjuje milionowe transfery zawodników NBA. A to oznacza, że mężczyźni, bardzo piękni mężczyźni, jedzą jej z ręki, choć mają świadomość, że ona nie sypia z zawodnikami…

I właśnie wtedy, kiedy wydawałoby się, że nic już nie może jej złamać, pojawia się ON. Nowy zawodnik, mężczyzna z przeszłością. Kiedyś się już spotkali… Ale tym razem Abi nie da się wystawić. Tylko czy pierwszoligowy zawodnik znowu jej nie ogra?

To będzie mocna zagrywka…  

(opis z Lubimy Czytac.pl)

 To czekoladowe spojrzenie, które tak kochałam, sprawiło, że wszystkie emocje wróciły. Szok, jaki przeżyłam przed chwilą, także spotęgował moje uczucia[...].

Abigail jest kobietą sukcesu. Pewna siebie mająca wokoło samych facetów i to tych najprzystojniejszych, którzy ją uwielbiają. Jest pewną siebie kobietą, która skrywa swoje mroczne sekrety przed światem. Tak naprawdę nikt w jej środowisku jej nie zna tak naprawdę. To, co przeżyła w swoim życiu i poczucie winy zakopała głęboko w sobie, by stanąć na nogi. Udało jej się to doskonale. Jednak koszmary z przeszłości powracają. Z jednej strony największa miłość, która złamała jej serce z drugiej koszmar i pomyłka całego życia.

Jacob to nowy reprezentant drużyny NBA, w której prezesem jest Abi. Chłopak totalnie jej nie poznaje i zachowuje się jak zawsze wobec kobiet. Nie ukrywa, że ona mu się podoba i chciałby coś więcej. Jednak nie zna jeszcze zasad panujących w tej drużynie i nie ma opcji na sypianie z zawodnikami. Wszystko się komplikuje, gdy pojawia się osoba z przeszłości dziewczyny. Wtedy wszystkie sekrety wychodzą na jaw.

Ta dwójka od zawsze się o wszystko kłóciła, ale mimo to ciągnęło ich do siebie. W tej kwestii nic się nie zmieniło. Tylko to, co wydarzyło się w międzyczasie po tym, jak Jacob złamał jej serce, może mieć ogromny wpływ na ich dalszą relację. Czy koszmary z przeszłości również dadzą jej spokój?

To już nie pierwsze moje spotkanie z autorką i byłam wręcz przekonana, że to nie będzie kicz. Oczywiście się nie myliłam! Historia Abigail tak wciągnęła, że przeczytałam ją w jeden wieczór. Dobra wręcz zarwałam trochę nocki, ale czego się nie robi, że wiedzieć jak się COŚ TAKIEGO kończy?! Książka podzielona jest na rozdziały właściwie każdej długości, bo jedne są dość długie inne znów króciutkie. Wszystko opowiadane jest z perspektywy dziewczyny. Mamy również pewne wstawki z jej przeszłości, dzięki czemu możemy się bardziej rozeznać w całej historii. Okładka jest dość prosta, ale czerwony kolor jest dość przyciągający oraz sam tytuł jest fajnie wyróżniony złotym kolorem. Sama historia dziewczyny jest, można powiedzieć, taką motywacją dla osób, które mają trudną sytuację, że każdy może zostać kimś i odnieść sukces i to nie przez łóżko. 

 

-Czy pani jest zdrowa na umyśle, pani Jefferson?- zapytał wgapiając się we mnie zza okrągłych okularków.


Za możliwość przeczytania dziękuje Autorce oraz Wydawnictwu:


 

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa! Idealna na wieczory :)

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tej książki, ale wydaje się być ciekawa :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skończyłam ją już czytać. Była fajna, ale uważam, że autorka ma lepsze książki. Najlepsze okazały się wątki rodzinne.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger