Cassiano Boss- Angelika Łabuda

Czy on właśnie zasugerował, że jestem dzieckiem, które potrzebuje całodobowej opieki?! Ten facet coraz bardziej działa mi na nerwy! Szkoda, że nie tylko na nie...
Tytuł: Cassino Boss


Cykl: Dangerous (tom 1) 


Liczba stron:286


Wydawnictwo: Wydawictwo Kobiece



Pakt, który zmienił więcej niż jedno życie.

Powalająco przystojny Włoch skrywający wielką tajemnicę zakochuje się w zwykłej dziewczynie.

Brzmi jak bajka? Ona już dawno przestała w nie wierzyć.

Dwudziestosześcioletnia Anastasia Jones pracuje w punkcie nadawania paczek. Wiedzie normalne życie, które jednak jej nie zadowala. Szuka mężczyzny na stałe, lecz do tej pory żaden z kandydatów nie potrafił ujarzmić jej burzliwego temperamentu. Co więc się stanie, gdy na swojej drodze spotka niebezpiecznego gangstera z podejrzaną przeszłością? Miłość nie wybiera, ale przeznaczeniu przecież można pomóc.


Dwudziestodziewięcioletni Cassiano Lorenzo, przystojny i bogaty prezes jednej z największych korporacji w Nowym Jorku, jest obiektem westchnień każdej kobiety. Co środę wysyła tajemnicze paczki do Włoch. Piękna pracownica punktu nadawczego sprawi, że jego świat wywróci się do gory nogami. Czy mężczyzna z mroczną przeszłością będzie potrafił okiełznać pannę Jones i ukryć ją przed swoją włoską rodziną? Jaką tajemnicę skrywa za oceanem?
(opis z Lubimy Czytac.pl)

Tak, to prawda. Nienawidzę zależności od mężczyzn, a fakt, że miałabym być im coś winna, nie napawał mnie entuzjazmem[...].


   Anastasia będąc dzieckiem straciła ojca, który był wojskowym. Wraz z matką po jego śmierci wyjechała do Polski, by tam rodzicielka mogła ułożyć sobie życie z Adamem, który dla Anastasii jest dobrym ojczymem. Pomaga jej nawet finansowo, by matka nie miała pretekstu, żeby ściągnąć córkę do swojego kraju. Za to próbuje ułożyć jej życie uczuciowe ingerując w związki, a nawet umawiając córkę na randki w można powiedzieć, ciemno. Anastasia pracuje w punkcie nadawania paczek, wraz ze swoją przyjaciółką Alex. Pewnego dnia Alex spóźnia się, dlatego zamiast wyjść na lunch, to Ana musi obsłużyć przystojnego Włocha. Będąc oczarowaną przystojniakiem nie zauważa, że paczka zamiast wylądować na stercie do wysłania, wślizguje się do jej torebki. Podczas lunchu ulega kontuzji, przez co musi wziąć zwolnienie z pracy. Pech chciał, że to właśnie Cassiano spotyka na swojej drodze. A może to szczęście? Mężczyzna zawozi ją do szpitala, a nawet proponuje, że się nią zaopiekuje. Niestety dziewczyna się nie zgadza, wszak zna go dopiero kilka godzin. Jednak nieugiętość Cassiano, sprawia, że często pojawia się w życiu Any. Gdy dziewczyna mdleje na jednej z imprez, na którą wybrała się z Alex, Cassiano wraz z bratem - Marco, zajmują się nią. Ana dowiedziawszy się, kim tak naprawdę jest Cassiano jest oszołomiona, jak jej życie z dnia na dzień się zmienia. Co jeszcze ukrywa Cassiano i kim tak naprawdę jest Ana? Jak te rewelacje wpłyną na dalszą ich przyszłość?

Cassiano to włoski boss mafii. Na swoim koncie ma zabójstwa, przemyty. By objąć władze posunął się do zabicia ojca. Teraz gdy chce zrezygnować z władzy, musi oddać pierścień, który jest symbolem władzy. Jednak paczka nie dociera do Włoch. Ma dwa wyjścia: nadal być bossem, lub walczyć na śmierć i życie z bratem, by ten drugi mógł zająć jego miejsce. Pojawienie się w jego życiu Any, zmienia go całkowicie. Choć pisana jest mu w umowie między rodami mafii Elena- bezwzględna kobieta, której władza i pieniądze są w głowie, Cassiano pragnie tylko Any. Gdy wszystkie tajemnice zaczną wychodzić na jaw, czy będą mieć szanse na szczęśliwy koniec?

Jest to moja kolejna książka z mafią w tle, ale ta pobiła wszystko na głowę. Była starannie przemyślana, tajemnice były oryginale i sprawiły, że chciałam dowiedzieć się więcej. Końcówka za to powaliła mnie na kolana, a ja już nie mogę doczekać się drugiego tomu, by dowiedzieć się co tam się wydarzyło. Podobała mi się kreacja bohaterów, a ich zachowania nie były dziecinne i zachowywali się jak dorośli. Nawet gdy ciężar tajemnic ich dobijał, jakoś radzili sobie z sytuacją. W sumie sama bym chciała ochłonąć od takich rewelacji i na spokojnie rozmawiać  z ukochanym. Autorka pisze lekko, przystępnie, a my zostajemy wciągnięci do świata. Okładka jest ładna, pokazuje taką władczość Cassianio. Reasumując bardzo podobała mi się ta książka i polecam Wam ją serdecznie.

- Boję się. Boję się zaufać. Mam z tym problem[...].

Za możliwość przeczytania dziękuje Wydawnictwu:

8 komentarzy:

  1. Już dawno nie czytałam książki z wątkiem mafijnym. Ta wydaje się naprawdę ciekawa i przemyślana, intrygujące tajemnice i świat, który wykreowała autorka na pewno wciągnie mnie na długie godziny i pochłonie całą moją uwagę. Już czuję ten niezwykły klimat tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te książkę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio wątki mafijne królują na rynku wydawniczym, ale tę akurat mam w planie przeczytać ;) Cieszę się, że jest szansa na dobrą lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio wątki mafijne królują na rynku wydawniczym, ale tę akurat mam w planie przeczytać ;) Cieszę się, że jest szansa na dobrą lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę polecić mojej kuzynce. Ona ostatnio zaczytuje się w takich książkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam już wcześniej opis tej książki i szczególnie mnie nie zaciekawił. Po recenzji też szczególnie mnie do tej powieści nie ciągnie.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytałabym tą książkę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio dużo się zrobiło książek z wątkiem mafijnym. Zresztą, niedawno miałam okazję czytać podobną, dlatego na razie spasuję. Może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger