[PRZEDPREMIEROWO]Kolacja z Tiffanym- Agnieszka Lingas- Łoniewska


- Uważam, że jeśli zrobi się coś niebiańskiego dla podniebienia, można łatwiej trafić do człowieka i dzięki temu osiągnąć zamierzony cel.


Tytuł: Kolacja z Tiffanym

 

Cykl: -


Liczba stron:263


Wydawnictwo:Burda Książki

PREMIERA:03.06.2020



(opis z Lubimy Czytac.pl) 

Ja też byłem wkurwiony. Ale msiałem pomóc ojcu i wujowi raz na zawsze to zakończyć i odciąć się od przeszłości.


Natalia jest osobą, której drugie imię to kłopoty. Zupełnie przez przypadek ciągle w nie wpada. Gdy znajduje, nową pracę w firmie Macieja Garnickiego jest w zupełnie innym świecie niż dotychczas. Jednak nie zmienia to przyciągania przez nią problemów, które w większości spowodowane są ciągłym unikaniem noszenia okularów, bo bez nich zdecydowanie kiepsko widzi. Podczas eventów, które organizuje spotykania, również zupełnie niechcący zakapturzoną postać, której zupełnie się nie obawia. Na początku między nią a szefem nic nie ma, jednak Maciej coraz bardziej czuje do niej słabość i to z wzajemnością.

Maciej właściciel świetnie prosperującej firmy ma dużo tajemnic i powiązań z mafią. Jednak nikt oprócz jego rodziny o tym nie wie. Chce spłacić długi swojej rodziny i móc zacząć żyć normalnie. Zacząć z nową kartą. Coraz bardziej czuje, że ta niezdarna dziewczyna jest kimś wyjątkowym. Próbuje zadbać o jej bezpieczeństwo. Jednak czy to mu się uda? Jak pokonać przyciągające przez dziewczynę na każdym kroku kłopotu? Kim tak naprawdę jest Maciej i co ukrywa przed Natalią?

Można powiedzieć, że ta historia zupełnie nie była podobna do twórczości, które kojarzą mi się z autorką. Nie znaczy, że była zła, jednak zupełnie inna. Jest to trochę pomieszanie komedii romantycznej z kryminałem. Natalia jest osobą, dość komiczną więc jest wiele śmiesznych momentów, natomiast Maciej to postać tajemnicza i związana z mafią, przez co znajduje się wątek kryminalny. Historia toczy się swoim rytmem, jednak nie jest nudna. Dzięki postaci Natalii ciągle są jakieś ciekawe akcje.

Autorka jak zawsze pisze lekko i przyjemnie. Na końcu książki oczywiście znajdziemy playlistę, którą możemy zapodać sobie do czytania tej powieści. Wszystkie utwory są fajnie dopasowane do akcji, która dzieje się w danym rozdziale. Okładka jest również idealnie dopasowana do całości historii. Czy mi się podobała? Szczerze to nie tego się spodziwałam, ale jestem ciekawa co się wydarzy w kolejnej części.


- Nie wchodź mi już więcej w drogę. To nie jest zabawa. I nie chodzi o mnie. Tylko o bardzo złych ludzi!

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:

3 komentarze:

  1. Książka mnie zaciekawiła :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam oczywiście w planach tę książkę, gdyż bardzo lubię styl pisania autorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na innym blogu też czytałam o tej książce i podoba mi się, a skoro już druga osoba o niej pozytywnie pisze, no to chyba to cos znaczy ;)

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger