Rozkosze grzechu- Meghan March

Z jakiegoś powodu ten szczegół był dla mnie jak policzek. Mój rycerz w lśniącej zbroi, moja miłość, mój wybawiciel... zjawił się pijany, żeby przerwać mój ślub.
 

 

Tytuł: Rozkosze grzechu


Cykl: Bogactwo i grzech (tom 3)


Liczba stron:246


Wydawnictwo:Editio

 

 

Ricky Rango, gwiazda popkultury i obiekt westchnień tysięcy młodych kobiet, był tym trzecim. I chociaż zginął tragicznie dawno temu, jego śmierć niczego nie zakończyła. Nie przyniosła też prawdy ani uwolnienia dwojgu młodym ludziom. Whitney i Lincoln nie mogli po prostu cieszyć się sobą. Ich miłość od początku była występkiem przeciwko świętej waśni dwóch klanów, Riscoffów i Gable’ów, i nic na świecie nie mogło tego grzechu odkupić. A przecież rodzinna nienawiść nie była jedyną przeszkodą na ich drodze do szczęścia.

Bo nienawiści i szaleństw było więcej. Nie zginęły z Rickym, nie zatraciły się w przeszłości. Przeciwnie — sięgnęły po kolejne ofiary. Tajemnicze śmierci zdawały się z upiorną konsekwencją towarzyszyć Whitney i jej ukochanemu — przysparzały im lęku i cierpień. Czyżby lata bólu i upokorzeń nie były wystarczającą pokutą za grzech popełniony z miłości? Czy uczucie dwojga nieszczęsnych kochanków miało choćby cień szansy na przetrwanie?

Oto zakończenie dramatycznej historii Whitney i Lincolna. Wiele pytań jednak pozostało bez odpowiedzi. Ile determinacji i odwagi trzeba, aby przeciwstawić się upiornemu fatum i wbrew wszystkiemu walczyć o swoje szczęście? Mimo że oba klany poniosły ofiarę, wciąż lała się krew, a mordercza walka o władzę i wpływy nie ustawała. Czy w świecie nieczystej gry i wielkich majątków jest w ogóle miejsce dla prawdziwego uczucia?

Grzechy, kłamstwa i wszechogarniająca śmierć. Wszystko w imię miłości!  

(opis z Lubimy Czytac.pl)

 - Wiem Blue. Ty masz swoje słowa, a ja mam ciebie. Uważam, że tak jest sprawiedliwie[...].

,, Rozkosze grzechu" to ostatni tom perypetii Whitney i Lincolna. Dziewczyna przestaje być osobą, która daje sobą pomiatać i zgadzać się, aby ktoś inny decydował o jej życiu. W końcu bierze swój los we własne ręce. Lincoln również nie daje innym decydować o tym, z kim ma być. Wszystkie te zmiany prowadzą do poważnych konsekwencji, które lecą lawinowo.

 

Tak naprawdę nie mogę wiele napisać o treści, jaka się pojawia, bo będzie zbyt dużo informacji co się działo w książce. Mogę napisać jednak, że wiele się naprawdę sporo. Jest bardzo dużo niewiadomych, które prędzej czy później są odkrywane. Część z nich była dla mnie szokiem inne natomiast były dość przewidywalne. Na jaw wychodzą wszelkie tajemnice zarówno rodziny Gable, jak i Riscoffów. Jak się okazuje, Whitney nie spodziewała się, że tyle osób ją okłamuje, a może raczej nie mówi jej prawdy.

 

Historia ta pokazuje, jak rodzina mimo problemów i utrudnień w życiu potrafi sobie radzić i trzymać się razem. Oczywiście nie mówię tutaj o wszystkich członkach rodziny jednej i drugiej strony, bo nie każdy był przechylny, kto czytał, dwa pierwsze tomy ten wie, o co chodzi. Jednak cały czas pojawia się pytanie, czy w końcu współczesna wersja Julii i Romea zazna w końcu szczęścia mimo wszelkich przeciwności losu, a raczej osób, które z nienawiści i żądzy pieniędzy robią wszystko by zniszczyć nie tylko Whitney i Lincolna.

 

Przyznaje, że mimo przeczytania całej serii ,,Bogactwo i grzech" nie jestem jakoś specjalnie zafascynowana autorką, jednak na pewno jej nie skreślę. Historia była ciekawe jednak niektóre sytuacje były jakby trochę na siłę. Trzeci tom zawierał chyba tego zdecydowanie zbyt dużo. Jednak mimo wszystko czytało się dobrze. Podobały mi się krótkie rozdziały, dzięki którym tak naprawdę idziemy przez książkę, jak burza. Okładka współgra do całej serii. Jeśli macie ochotę, na przeczytanie tej powieści polecam czytać od pierwszej, bo wszystkie tomy łączą się ze sobą. 

 

Nie mogłam tego powiedzieć, gdy wysiadałam z zakurzonego autobusu, ale pokazałeś mi, że i my możemy mieć swój happy end.

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu: 

3 komentarze:

  1. Szkoda, że odebrałaś niektóre sytuacje jako niepotrzebne i napisane na siłę. Jak już nieraz pisałam, mnie do książek autorki nie ciągnie.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze w ogóle nie poznałam tej serii. Póki co nie mam jej w planach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie ciągnie mnie do niej 🥰

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger