Grzeszny Zdobywca- Laurelin Paige

 Ale perspektywa ożenku z obcą osobą dla dobra firmy była znacznie bardziej szalona.

 

Tytuł: Grzeszny Zdobywca


Cykl: Seksowny Duet (tom 1)


Liczba stron:288


Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece

 

Biznesowe gierki, które przeradzają się w wielkie pożądanie.
Weston King wiele zawdzięcza swojemu przyjacielowi i wspólnikowi, Donovanowi. Pewnego dnia Donovan oznajmia, że ma dla niego kandydatkę na żonę. Weston musi ją poślubić dla korzyści biznesowych. Młoda Elizabeth chce ratować rodzinną firmę, którą kiedyś odziedziczy. Aranżowane małżeństwo wydaje się nieszkodliwym rozwiązaniem…  

(opis z Lubimy Czytac.pl)

Cała sytuacja była idiotyczna, gdyż zaczynałem sobie uświadamiać, że jej nienawidzę. Jej- to znaczy mojej narzeczonej.

 

Weston i Donovan to przyjaciele od wielu lat. Na co dzień również razem pracują. Niestety firma ma problemy finansowe. Donovan wpada na pomysł, aby Weston ożenił się z Elizabeth. Ona również miałaby z tego korzyść, ponieważ dopiero po wyjściu za mąż będzie mogła przejąć firmę po ojcu, która aktualnie zajmuje się jej kuzyn. Niestety wyprzedaje on ją cząstka po cząstce.

Cała gra musi być prowadzona bardzo perfekcyjnie, tak żeby nie było można podważyć ich małżeństwa. Niestety od początku totalnie się nie dogadują, nie mówiąc już o sprawach ślubu. Na każdym kroku każde z nich ma inną wizję. Warto również wspomnieć, że Weston jest typowym kobieciarzem i można powiedzieć, że celibat w jego wykonaniu to naprawdę wielki wyczyn. Jest to jedyny sposób, aby grać w tę grę w 100%. Starają się robić wszystko, tak jakby robili to prawdziwi narzeczeni. Odbywa się przyjęcie zaręczynowe i pokazują się razem na licznych imprezach. Wszystko z czasem się zmienia. Wiadomo przecież, że nawet grając takie role, trzeba czasem być bardzo blisko siebie. Właśnie to spowodowało zmianę ich uczuć, a raczej ich braku. Tylko czy obydwoje chcą tego samego? Jakie jeszcze niespodzianki ich spotkają? 

 Obydwie postacie są rewelacyjne. Mimo początkowej niechęci do postaci Westona późniejszym zachowaniem zyskał u mnie parę plusów. Fakt, że takie udawane uczucia nie są dla mnie czymś dobrym, ale koniec końców wyszło im to na dobre. Szczególnie dla mężczyzny, bo z osoby, która traktowała kobiety, wręcz jak przedmioty zmienił się nie do poznania. Elizabeth również się zmieniła. Była kobietą niezbyt pewną siebie, a dzięki Westonowi poznała swoją wartość, ale i również wiedzę na temat biznesu. 

Jest to moje pierwsze spotkanie z tą autorką i na pewno nie ostatnie. Bardzo spodobał mi się ten tom mimo dość sporej ilości opisów erotycznych. Autorka pisze lekko i widać, że cała historia jest dobrze przemyślana. Okładka jest też ładnie dopasowana do tematu książki. Całość powieści jest podzielona na rozdziały z perspektywy Elizabeth oraz Westona, także mamy wgląd w myśli obydwu naszych głównych postaci. Przyznam, że zakończenie powoduje u mnie ogromną ciekawość, co wydarzy się w kolejnym tomie. Autorka dobrze przemyślała zakończenie, chcąc zachęcić czytelnika do kolejnego tomu.

 

 [...]-Jesteś moim domem, a ja pragnę być twoim, jak długo zechcesz.

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:

8 komentarzy:

  1. Właśnie zaczęłam ją czytać, bo przyszła z opóźnieniem i nie miałam kiedy się za nią wziąć, ale już mi się podoba :) Dobrze, że mam pod ręką oba tomy i mogę przeczytać je jedna po drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa propozycja :) myślę że polecę mamie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna lektura na obecne, jesienne dni. Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już chyba wiem w co się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie jest to książka dla mnie. Choć nie wykluczam, że mogłaby mnie zaskoczyć.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna książka, może uda mi się kiedyś przeczytać. Zapraszam wszystkich na moją książkę blogową, którą napisałam z życia https://zycieandzi.blogspot.com/ Fajnie by było jakbyś mi napisała co sądzisz o mojej, bo jestem dopiero amatorką. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger