Oczy wilka- Alicja Sinicka

Ten sposób, w jaki na mnie patrzyła od samego początku... Czaił się w tym jakiś niepokój, żeby nie powiedzieć zazdrość.
Tytuł:Oczy wilka


Cykl: Oczy wilka (tom 1) 


Liczba stron:406


Wydawnictwo: Wydawictwo Kobiece



Pierwszy tom bestsellerowej serii Oczy wilka, która zawładnęła sercami polskich czytelniczek!

Spójrz mu w oczy. Wkrocz do świata namiętności, tajemnic i zaskakujących fascynacji.

Lena Kajzer przeprowadza się z Katowic do małej miejscowości Głębia. Zaczyna nowy rozdział w swoim życiu. Jednak stłuczki z terenowym BMW nie było w planach. Podobnie jak jego właściciela.

Artur Mangano to człowiek owiany aurą tajemnicy. Jego jasnobłękitne tęczówki przypominają oczy drapieżnego wilka. Wywołują uczucie lęku, respektu, ale i pożądania.

Dała mu się porwać. Zawładnął nią. Jednak kim naprawdę jest ten człowiek o zniewalającym spojrzeniu?

 (opis z Lubimy Czytac.pl)

To, skąd pochodzimy, to, jaka jest nasza przeszłość, ma większą siłę niż miłosne wzloty. 


Lena po życiowych turbulencjach postanawia przeprowadzić się do małej miejscowości Głębia. Na miejscu ma przyjaciółkę Jolę, z którą zamieszkuje i to ona załatwiła jej staż w miejscowej firmie. Już pierwszego dnia dziewczyna dosłownie wpada na swojego nowego szefa Artura Mangano. Dokładniej mówiąc, jadąc do nowego mieszkania, Lena stuknęła jego auto. Gdy tylko go zobaczyła, od razu zatopiła się w jego niesamowitych oczach. Nie mogła się od nich oderwać. Mimo ostrzeżeń przyjaciółki dziewczyna nie może się oprzeć temu spojrzeniu. Gdy sytuacja powoduje ich ponowne spotkanie, dziewczyna trochę zmuszona przez bodyguardów Artura zgadza się z nim spotkać. Czuje przy tym łaskotanie w brzuchu, a chyba każdy wie, co to oznacza.

Artur Mangano to tajemnicza postać, która wie wszystko o wszystkich. Osoba, która zawsze dostaje, to co chce. Właściciel wielu firm. Jak się okazuje, nie wszystkie interesy są prowadzone legalnie, przez co ma do czynienia z niebezpiecznym środowiskiem. Gdy tylko Lena wpadła mu w oko, robi wszystko, aby ją zdobyć i chronić.

Dziewczyna nie zdaje sobie sprawy, jakie tajemnice kryją się w tym mieście. Nie spodziewa się, że to, co aktualnie się wokół niej dzieje, nie jest przypadkiem, a raczej większość zdarzeń jest dokładnie zaplanowanych. Lena jest osobą dociekliwą i robi wszystko, aby dowiedzieć się prawdy.

Książka ma wiele dobrych opinii, jednak mnie aż tak bardzo nie zachwyciła. Nie powiem, że jest zła, ale czytałam lepsze. Styl autorki jest lekki i dość wciągający. Powieść jest podzielona na rozdziały średnich długości. Historia jest tajemnicza i mnie bardzo zaciekawiło, jak to się dalej potoczy. Niestety w niektórych momentach się nudziłam. Mimo dość żywej akcji jakoś nie do końca mi to pod pasowało. Przyznaje, że okładka książki przykuła mój wzrok. Te oczy są naprawdę hipnotyzujące. To moje pierwsze spotkanie z autorką, jednak, pomimo że spodziewałam się dużo więcej, zdecydowanie zabiorą się za kolejne części tej serii, bo strasznie nie lubię zostawiać niedokończonych historii. 

Jesteś aniołem, który stanął mi na drodze do piekła. 


Za możliwość przeczytania dziękuje Wydawnictwu:

8 komentarzy:

  1. Ja mam dopiero w planach tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jednak taka średnia ta książka. Ale i tak znajdzie wielu zwolenników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam na razie dwie inne książki na półce tej autorki, więc tą na razie sobie odpuszczę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Inne książki tej autorki bardziej mi się podobały, ale ta nie była zła. Chociaż kilka rzeczy bardzo mi się nie spodobało, to mam w planach kolejne części :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znany scenariusz, z miasta na wieś i noqy facet. Xhyba odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałem, ale z opisu jakoś nie wydaje mi się ciekawa, aczkolwiek pewnie też nie jestem w grupie docelowej autorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obawiam sie, że też mogłabym się nudzić :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka mnie zaciekawiła, więc zapisałam sobie tytuł :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger