Jej wina i grzech- Meghan March


- Mam gdzieś to, co się wydarzyło wcześniej. Nie pozwolę ci samej przez to przechodzić. I gówno mnie obchodzi, co ktokolwiek ma na ten temat do powiedzenia- włącznie z tobą.


Tytuł: Jej wina i grzech


Cykl: Bogactwo i grzech (tom 2)


Liczba stron:239


Wydawnictwo: Editio Red




Whitney była skazana na porażkę. Cokolwiek by się działo, jej wina była oczywista i nie do obalenia. Nawet jeśli chodziło o romans jej własnej matki. Sytuacji nie ułatwiał magiczny wpływ, jaki na Whitney wywierał Lincoln Riscoff — wyjątkowo przystojny dziedzic ogromnej fortuny. Jakby komplikacji było mało, Whitney miała już kiedyś męża. Ricky Rango za życia nie był ideałem, ale prawdziwa nawałnica rozpętała się wtedy, gdy na jaw wyszły niejasności co do jego prawdziwego pochodzenia: była teściowa Whitney starała się udowodnić, że jej zmarły syn w rzeczywistości był prawowitym spadkobiercą majątku Riscoffów.

Kolejny etap niezwykłego związku Whitney Gable i Lincolna Riscoffa rozpoczął się dramatem. Wydawało się więc, że przeznaczenie przemożną mocą postanowiło uczynić wszystko, aby nieszczęśni kochankowie nigdy nie odnaleźli drogi do siebie. Wielkie pieniądze, walka o władzę i bezwzględne ambicje zwaśnionych rodzin to ogromne przeszkody. Trwanie przy ukochanej osobie będzie wymagało odwagi i poświęceń. I zaufania. Tymczasem ani ona, ani on nie potrafią już ufać nikomu. Nawet rodzinie.

Druga część trylogii Bogactwo i grzech to kontynuacja historii grzesznej miłości dwojga ludzi, którzy wciąż znajdują w sobie odwagę, by walczyć o siebie. Ten związek wyklęły ich rodziny, zaślepione troską o przetrwanie rodowej dumy i zgromadzonego majątku. W tej sytuacji trudno podążać za własnymi przekonaniami, zwłaszcza gdy dramatyczny rozwój wydarzeń prowadzi do nieuchronnej katastrofy...

Pokaż mi dowód, wtedy zaufam...
(opis z Lubimy Czytac.pl)

W całym moim życiu nigdy się nie zdarzyło, aby ktoś był gotów iść na wojnę w moim imieniu- nikt poza moim bratem[...].

,,Jej wina i grzech" jest to kontynuacja miłości Whitney Gable i Lincolna Riscoffa, która próbuje wygrać w ich świecie. Jest to świat wrogi i walczący od wieków. Na jaw wychodzą pewne fakty z przeszłości, które zagrażają świętym zasadom rodu Riscoffa w sprawie dziedziczenia majątku. Wszystko to dodatkowo komplikuje związek Whit i Lincolna. Okazuje się, że jej zmarły mąż mógł być prawowitym dziedzicem majątku Riscoffów. Matka Lincolna oskarża Whitney, o to, że wiedziała o wszystkim i temu za niego wyszła, a teraz chce tylko zgarnąć cały majątek. Gdy cała afera wychodzi na jaw, do jej rodziny zaczynają dobierać się dziennikarskie hieny.

Lincoln postanawia umieścić całą rodzinę Whit w jednym ze swoich hoteli, którym zarządza jego siostra. Dziewczyna się zgadza, wie, co znaczy atak dziennikarzy i nie chce, by jej rodzina przez nią to przeżywała. Gdy spotyka matkę mężczyzny i tak każe mu, wybierać między nimi dziewczyna znowu chce spróbować zniknąć, bo ma dość takiego życia, że ciągle kogoś rani i komplikuje. Tym razem mężczyzna nie chce na to pozwolić i robi wszystko by na nowo mu zaufała.

Książka napisana jest w taki sposób, że odpowiednio dawkuje nam emocje, a co najważniejsze zachęca do przeczytania kolejnej. Gdy tylko skończyłam tę książkę, po prostu chciałam więcej. Koniec jest napisany w tak ekscytujący sposób, że autorka nie mogła tego lepiej zrobić, wręcz pragnie się dalszego ciągu. Niestety ta część była dla mnie trochę bardziej zakręcona, bo w niektórych momentach trochę się gubiłam w akcji. Jednak styl pisania autorki jest niezwykle lekki i gdy już zaczniemy czytać, to wręcz płyniemy w tej historii. Pojawiają się sceny +18, także jest to dla starszych osób. Powieść podzielona jest na rozdziały, które nie są wcale długie. Całość czyta się szybko, nie ma zbędnych opisów, które zabierają nam czas. Jak na drugie spotkanie z autorką jestem całkiem zadowolona i już nie mogę doczekać się kolejnej części.

Cofam się pamięcią o dekadę, do wydarzeń, które trwale wyryły się w mojej głowie. I gdy tylko odtwarzam je w porządku chronologicznym, wiem, że moja matka się myli.
Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu: 



5 komentarzy:

  1. Nie czytałam pierwszego tomu, więc nie mam podstaw, by sięgnąć po tę książkę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że kolejne spotkanie z autorką okazało się udane. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się skuszę na pierwszą część. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no, brzmi nawet fajnie :) A z scenami 18+ to nie wiem, ja czytałam w szkole książki dla 15-16 latków gdzie też byly sceny 18+

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja! Mimo, że nie czytam tajiej literatury, yo recenzję czytalcz z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger