Skandal- Katarzyna Nowakowska

Moja siostra zbladła. Ona z reguły nie krzyczała, ale jej ton głosu był dla mnie dołujący. I ta mina.

Tytuł:Skandal


Cykl: -


Liczba stron:279
 

Wydawnictwo:Burda Książki


Jako K.N. Haner rozpaliła wyobraźnię tysięcy Polek. Teraz pisze pierwszą powieść pod własnym nazwiskiem!

ONA przyzwyczaiła się do spełniania oczekiwań innych. ON zawsze dostaje, to czego chce.

ONA jest żywiołową, lubianą przez wszystkich córeczką tatusia milionera, która – gdy światła gasną – zamienia się w prawdziwą femme fatale.

ON jest wycofanym, gburowatym i nudnym angielskim arystokratą.

Na pierwszy rzut oka różni ich wszystko. Łączy? Niewytłumaczalne napięcie i… tajemnice. Ale czy wypada, żeby Julia uwiodła najważniejszego klienta swojego ojca?

Skandal wisi w powietrzu…

 (opis z Lubimy Czytac.pl)

Cała rozpadałam się na kawałki, bo mój własny ojciec, bez pytania mnie o zdanie, oddelegował mnie na usługi człowieka, który wywoływał ciarki na moim ciele, gdy tylko o nim pomyślałam. Zrozumiałam, że dla ojca liczyły się wyłacznie pieniądze i firma. Nic więcej.


Julia nie jest kobietą o idealnych kształtach, jednak w pracy i w życiu stara się sprostać oczekiwaniom ojca i siostry Izy, która jest piękna i zawsze profesjonalna. Obydwie pracują w firmie ojca, jednak Jula zawsze jest tą gorszą. Gdy dostaje polecenie od ojca, że ma się spotkać z panem Windstorem angielskim arystokratą, którym zająć się miała, właśnie Iza jest przerażona. Wie, ile zajęło jej przygotowywanie się do tego spotkania, a teraz ona miała właściwie z dnia na dzień się z nim spotkać. Jest to bardzo ważny klient dla ich firmy, dlatego Jula robi wszystko, co w jej mocy, by sprostać wyzwaniu. Po wszystkim czuje, że zawiodła, ponieważ facet ani razu nie pokazał, że jest zadowolony.

Ku jej wielkiemu zdziwieniu przy kolacji z ojcem dowiaduje się, że Windstor chce tylko z nią współpracować. Dlatego też jej ojciec wysyła ją na 3 miesiące do Nowego Jorku. Jej siostra jest na nią wściekła i nawet nie chce z nią rozmawiać przed wyjazdem. Uważa, że ukradła jej klienta i wszystko zawali. Jula wcale nie jest zadowolona z takiego obrotu spraw, bo właśnie chciała porozmawiać z ojcem nad zmianą pozycji w firmie. Jednak nie udało się. Nie spodziewa się, jak te 3 miesiące zmienią jej życie.

Początki są bardzo trudne i stresujące. Czuje się sprzedana przez ojca, w dodatku Windstor wcale jej tego nie ułatwia. Daje jej ubrania, w które ma się ubierać i wiele innych sytuacji. W wyniku nieporozumienia dostają wspólny apartament zamiast 2 oddzielnych. Dobrze, że chociaż mają 2 sypialnie. Co wyniknie z tego interesu? Czy zmieni się stosunek Julii do Windstora?

Julia jest osobą, która nie buntuje się swoim obowiązkom i stara się, robić to jak najlepiej potrafi. Wszyscy klienci, z którymi do tej pory współpracowała, byli zadowoleni, jedynie z Windstorem zalicza ciągłe wpadki, a jednak w dalszym ciągu chce z nią pracować. Czy kryje się za tym coś więcej? Czy Julia w końcu pęknie i zbuntuje się przeciwko wymogom ojca i siostry?

Historia była dość ciekawa, jednak końcówka zachęca do kontynuacji, więc już nie mogę doczekać się kolejnej części. Dawno nie czytałam książki, gdzie główna bohaterka nie jest idealnych kształtów, przez co podobała mi się jeszcze bardziej sama postać główna. Jest to książka zupełnie inna niż wszystkie książki Kasi pisane pod pseudonimem, jednak równie wspaniała.

Autorka jak zawsze pisze lekki i prosto. Książkę czyta się szybko i nie ma w niej bałaganu. Rozdziały nie są szczególnie długie i nie zawierają ogromnych ilości opisów. Okładka jest odpowiadająca treści, jednak jedyne co mi się nie podoba, to bardzo szybko się brudzi. Trochę szkoda. Podoba mi się również, że tytuł powieści jest cudownie wyróżniony czerwonym kolorem. Polecam zapoznać się czemu książka nosi właśnie tytuł "Skandal"

Nikomu na mnie nie zależało. Wszyscy myśleli tylko o sobie i nie obchodziło ich, co czuję.
Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:

9 komentarzy:

  1. podoba mi się ta tajemnica i przyciąganie, splot wydarzeń powoduje, że to może być naprawdę interesująca książka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyła mnie długość tej książki. Ogólnie skończyłam ją czytać w kwietniu i muszę jeszcze zebrać swoje myśli o niej.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie Twoja recenzja.Ja też dawno nie czytałam powieści, w której główna bohaterka nie jest idealna... Książka może okazać się zaskakująca, koniecznie muszę po nią sięgnąć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już kila zróżnicowanych recenzji tej książki. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam dwie książki spod pióra Nowakowskiej. "Złe miejsce" - totalna średniawka i własnie "Skandal". Przyznam, że podobał mi się o wiele bardziej. Był taki... zwyczajny. Końcówka mnie trochę zawiodła, w przeciwieństwie do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej książce wiele dobrego. Do tej pory przeczytałam kilka książek tej autorki i były super :)

    www.blond-beauty.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomimo, że nie przepadam za książkami to Twoja recenzja na temat tej książki bardzo mnie zaciekawiła! Muszę koniecznie kiedyś ją przeczytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od samego początku miałam niesmak do twórczości Haner. Niestety jej książki do mnie nie trafiają, ale cieszę się, że odnosi sukcesy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że dobrze się przy niej bawiłaś. Ja niestety strasznie się przy niej umęczyłam i to zdecydowanie najgorsza książka, jaka ostatnio czytałam. Główna bohaterka doprowadzała mnie do szewskiej pasji. Dawno nie spotkałam tak irytującej postaci. Ciągle tylko się nad sobą użalają, że jest taka nieidealna za to jej siostra to bogini a nie człowiek. Poza tym było tu dużo nielogicznosci. Ogólnie cała fabuła wydaje mi się zupełnie nierealna i absurdalna. Na dodatek praktycznie nic się tu nie dzieje i strasznie się wynudziłam. Jedynie końcówka była znośna i dała mi odpocząć. Gdyby powieść nie była tak cienka, porzuciłabym ją w połowie.

    Pozdrawiam,
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger