Papierowe marzenia- Evans Richard Paul


 Pierwsza książką którą przeczytałam w nowym roku była książka Paula Richarda Evansa- Papierowe marzenia. Pochłonęłam ją w całości w parę dni. Pokazuje jak człowiek próbuje odnaleźć siebie i swoje miejsce w życiu. Podejmuje decyzje które nie zawsze są słuszne.



 Luke główny bohater książki pomimo niezbyt trafnych decyzji życiowych, które prowadzą go w złe towarzystwo i ogromne kłopoty, dostaje drugą szansę. Stara się naprawić błędy które popełnił i odzyskać to co stracił. Czy mu się udało? Czy zyskał coś jeszcze? Przekonajcie się sami.

Polecam!

18 komentarzy:

  1. Książka idealna dla mnie muszę ją koniecznie przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super książka jak bym czytała o sobie i moich błędach w życiu tylko nie wszystko dało się naprawić. Raczej miałem też aż za grzeczne towarzystwo. Dzięki bledom zyskałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze jest wierzyć że każdy ma drugą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, jeszcze jej nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że niedawno zaczęłaś swoją przygodę z blogowaniem! :) Trzymam kciuki :) Książka bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie przepadam za książkami Ale na te się chętnie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo dochodzi do listy ksiazek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie się zapowiada...

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam już kilka książek Evansa i mimo że nie jest to nic wybitnego, to jednak da się przyjemnie spędzić z nimi czas ;)
    Powodzenia w blogowaniu! Na przyszłość - może warto trochę wydłużyć teksty na rzecz choćby kilku zdań o tym, co sama sądzisz o przeczytanej książce? ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w blogowaniu. Książka brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam chyba z 3 lata temu i nie byla taka zla :) ogólnie chyba kiedyś wrócę do twórczości tego pana :) ciesze sie ze Tobie sie podobala :***
    Powodzenia w blogowaniu wiedz ze zawsze Ci pomoge :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w blogowaniu - tak na wstępie!:*
    Nie czytałam tej książki, ani nie słyszałam o tym autorze, aczkolwiek tytuł bardzo zachęcający i Twoja recenzja również. Jednak zachęcam, by była może trochę dłuższa...?:)
    Obserwuję, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukam własnie czegoś do czytania, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ksiązki Evansa, bo jako jeden z niewielu pisarzy potrafi ukazywać emocje zarówno z męskiego jak i kobiecego punktu widzenia. To pisarz, który wyczuwa nastroje współczesnego odbiorcy i który wie, jakie emocje nim targają w sferze związków damsko-męskich. Oczywiście jego twórczość ma swoje wzloty i upadki :-)
    Dzięki za recenzję ,,Papierowych marzeń". Ode mnie taka mała uwaga: może warto pisać nieco dłuższe recenzje, w których mogłabyś opisać wiecej swoich wrażeń dotyczących przeczytanych ksiażek? :-)
    Pozdrawiam, Ania
    bookpathology.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy wpis więc mam nadzieję, że z każdym kolejnym będzie coraz lepiej :)

      Usuń
  15. Ja wolę jak książki kończą się happy and`em...bo jeśli jest inaczej to odkładam książkę czując mały niedosyt ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger