Stay with me 2. Zaryzykuj dla mnie- P.D. Hutton

 Więc to dziś. Dziś miałam na zawsze pożegnać miłość mojego życia i rozpocząć swoje życie na nowo.

Tytuł:Stay with me 2. Zaryzykuj dla mnie


Cykl:-


Liczba stron:323

Wydawnictwo:WasPos

 

 

On: Zakochałem się w Spencer Faith niemal od pierwszego wejrzenia. Była piękna, nieustraszona i nikomu nie pozwalała się do siebie zbliżyć. Kiedy dowiedziałem się, że jest to ta sama kobieta, z którą Alex próbuje mnie zeswatać, już dawno przepadłem z kretesem. Zwłaszcza po tym, jak ośmieliłem się ją pocałować.
Ona: Seth Clifford frustruje mnie. Jego uśmiech ze słodkim dołeczkiem w policzku, niesforne loczki i łagodny wzrok przepełniają mnie dziwnymi emocjami. Emocjami, które myślałam, że umarły wraz z moim mężem. A jednak, kiedy stajemy twarzą w twarz, tracę grunt pod nogami. Ja – ta, którą zwą Modliszką z kadr.

Dział marketingu ma gorszy okres, dlatego kierowniczka HR musi się im przyjrzeć.
Mur Spencer kruszeje z każdym spotkaniem uroczego grafika, ale czy bohaterowie podejmą ryzyko, by się spotykać? Kobieta dopiero co stanęła na nogi po stracie męża i nie ma rzeczy, której by nie zrobiła dla swojego syna Noah. Czy Seth wiedział, w co się pakuje?

(opis z Lubimy Czytac.pl)

Zrobiło mi się lepiej, widząc jego uśmiechniętą buzię. Wystarczyło, że na niego spojrzałam, i mój nastrój się poprawiał. Czy to oznaczało, że się w nim zakochiwałam?[...].

Spencer nie dopuszcza nikogo do siebie. W pracy jest niezwykle profesjonalna i wręcz surowa. Nie daje sobie wejść na głowę. Gdy na jej horyzoncie pojawia się Seth coś się zmienia. Powoduje w niej uczucia, których już dawno nie czuła. Przez to stara się trzymać z daleka od tego mężczyzny. Przecież i tak nic z tego bo kto by chciał się wiązać z wdową do tego z dzieckiem. Oczywiście w pracy nikt o tym nie wie. Nie jest ona osobą, która opowiada o swoim prywatnym życiu osobom, z którymi pracuje.


Seth od pierwszego wejrzenia wie, że wpadł jak śliwka w kompot. Odkąd się pojawiła wiele o niej słyszał. Jaka jest surowa i wręcz zimna dla współpracowników. Jego to zupełnie nie zraża i próbuje zapoznać się. Jak się okazuje mają wspólnych przyjaciół, a oprócz tego jak się później okazuje jej syn uwielbia komiksy, które mężczyzna projektuje. Czy droga, którą obrał Seth będzie tak prosta jak mu się wydaje? Czy uda mu się dotrzeć do serca kobiety?


Długo zabierałam się za recenzję tej książki. Jakoś ciężko było mi ją ocenić. Do tej pory właściwie zbieram myśli. Co prawda nie czytałam pierwszej części więc może mam jakieś braki w zarysie całej historii. Większość osób się nią zachwyca, a mi jakoś nie do końca się podobała. Owszem historia ciekawa, ładnie przedstawiona, jednak czegoś mi brakowało. Właściwie sama nie wiem czego. Nie do końca potrafiłam się zatracić w tym świecie. Powieść podzielona jest na rozdziały, które są opisane datami, odpowiednimi tytułami oraz z czyjego punktu widzenia, jest dana część. Okładka wyróżnia się na tle innych, które zwyczajnie są szare i nudne. Zachowana jest również równowaga między dialogami, a opisami. Właściwie opisów wydaje się być więcej. Mogłabym powiedzieć, że książka jest bardzo życiowa. Kobieta będąc samotną matką, bardzo szczególnie dobiera sobie nie tylko przyjaciół, ale i facetów, którym pozwala zbliżyć do siebie.

 

Wiedziałam, że różniliśmy się i mieliśmy całkowicie inny bagaż doświadczeń, mimo to pasowaliśmy do siebie. Za każdym razem, kiedy na mnie patrzył ciepło rozlewało się w moim wnętrzu[...].


Za możliwość przeczytania dziękuje Wydawnictwu:

 

4 komentarze:

  1. Ja się raczej nie skuszę bo mam obecnie wiele innych książek do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze zastanowię się nad lekturą tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie czuję, aby mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem pewna czy to książka dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger