Sekta - Monika Magoska-Suchar

To bardzo prosty trik. Wykorzystywać wiedzę o ludziach, o ich problemach, by ich omotać i pozyskać dla swoich celów.

Tytuł: Sekta


Cykl:-


Liczba stron: 232


Wydawnictwo:Editio Red
 
 
 
Uważano go za anioła... A on był wcielonym diabłem
Edward Collins jest charyzmatyczny, piekielnie bogaty i nieziemsko przystojny. Seksowny, można by rzec, gdyby nie to, że takie słowo nie pasuje do bożego posłańca, jakiego widzą w nim setki tysięcy zwolenników Kościoła, na którego czele stoi. Sam Collins uważa się za syna Boga. I od wiernych oczekuje bezwzględnego oddania. Nie tylko duchowego. Interesują go też ich majątki... i ciała, zwłaszcza jeżeli należą do młodych, atrakcyjnych wyznawczyń.
Tak, Edward Collins nie jest aniołem miłosierdzia, lecz pozbawionym skrupułów i moralności manipulatorem. Gdy na jego drodze stanie troje ludzi ― Jason Lambert, szeryf z hrabstwa Utah prowadzący śledztwo w sprawie sekty, a także siostry Rebeka i Rozalie Winston, które łączy z Collinsem wspólna przeszłość ― losy całej czwórki splotą się w iście piekielny węzeł, pełen przemocy, pożądania, seksu i mrocznych sekretów. Kto z nich dostąpi zbawienia za grzechy, a kto zostanie potępiony na wieczność?
Tak więc trwają wiara, nadzieja, miłość - te trzy: z nich zaś największa jest miłość
(Opis z Lubimy Czytać) 
 
W obliczu Boskiej potęgi jesteście zaledwie prochem. Miałkim, bezwartościowym popiołem!


Edward to władczy mężczyzna, który uważa się za posłańca Boga. Jest bezwzględny i oczekuje, że jego wierni będą mu poddani nie tylko w kwestii wyznaniowej, ale także majątkowej czy seksualnej. Nie każdemu jednak to pasuje i rozpoczyna się śledztwo, w które zamieszany jest nie tylko szeryf, ale także dwie kobiety, które w przeszłości coś łączyło z Edwardem. Do jakiej prawdy dojdą? Tego musicie się dowiedzieć. 
 
Książkę czyta się bardzo szybko. Nie pogubimy się w wydarzeniach, bo wszystko jest przemyślane i następuje po sobie. 
 
Rzadko sięgam po takie książki. Jednak tutaj zaintrygował mnie opis i postanowiłam dać jej szansę. Jest to zupełnie inna książka niż wcześniej czytałam i nie spodziewałam się czegoś takiego. Było sporo intryg, manipulacji, sporo scen erotycznych, jednak były one różnorodne i nie pisane na jedno kopyto, więc i ten wątek przypadł mi do gustu. Choć nie ukrywam często mnie on męczy, tutaj nic takiego nie było. 
 
Myślę, że jest to idealna książka dla fanek romansów z wątkiem thrillera czy scen 18+. Trzeba pamiętać, że nie każdemu mogą się one spodobać, ani też nie są one odpowiednie dla młodszych czytelników. Spotkanie z Sektą, było dla mnie jednak udane i polecam Wam tę historię.
 

 

Lęk jest najlepszym z więzów i motywatorów.

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu:

 

1 komentarz:

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger