LoveInk you- K. N. Haner

 Była jakaś smutna. Zupełnie inna niż przez te kilka godzin w salonie. Wtedy wydawała się wkurzona na nie, ale miała w oczach radość. Teraz tego nie widziałem.

Tytuł:LoveInk You

 

Cykl: LoveInk

 

Liczba stron: 382

 

Wydawnictwo: Akurat

 

Taka miłość zdarza się tylko raz w życiu.
Przez taką miłość zostajesz z niczym.
Dla takiej miłości jesteś w stanie zrobić wszystko.
Isaac to przystojny i arogancki bad boy, który liczy się tylko z dwójką swoich przyjaciół. Nick i Kallan są dla niego, jak bracia. Wychowali się razem w domu dziecka. Mieli tylko siebie, a moment w którym zgłoszenie ich studia tatuażu do telewizyjnego reality show wygrało z tysiącami innych zgłoszeń, odmienił ich życie na zawsze.
Nina to dziewczyna enigma. Wrażliwa i piękna dusza, która skrywa w sobie mnóstwo tajemnic.
Kiedy ich drogi przypadkiem się przecinają, następuje emocjonalne trzęsienie ziemi. Z wybuchem takich namiętności i uczuć nie da się walczyć. I kiedy Isaac stawia wszystko na jedną kartę i postanawia się zmienić, to Nina rozpływa się w powietrzu. Zdesperowany tatuażysta decyduje się na wszelką cenę odnaleźć dziewczynę i dowiedzieć się, co kryje się za jej zniknięciem, ale to, co odkrywa, zmienia jego życie na zawsze. Co więcej, budzi w nim instynkty, które pchają go na ciemną stronę. Ale czy to wystarczy, by uratować tę miłość?  

(opis z Lubimy Czytac.pl)

-Po prostu- przerwała mi. -Nie musisz mnie rozumieć, ale nie chcę tej kasy. To nic nie zmieni. Nie pomoże- dodała nerwowo.

Isaac to mężczyzna, który tak naprawdę nie liczy się z uczuciami innych. Jedynymi osobami, które mają na niego jakiś wpływ to Nick i Kallan, z którymi wychowywał się w domu dziecka i wiele przeżył. Do tej pory mniej lub bardziej zgodnie prowadzili studio tatuażu, jednak przyjaciele postanowili zatrudnić kogoś do ogarnięcia recepcji. Odkąd pojawili się w programie, pojawiło się sporo nowych klientów i nie dawali rady. Isaac był wściekły i nawet nie krył swojego niezadowolenia przed dziewczyną. Później jednak sytuacja zmusiła go do podwiezienia jej do domu, przez co pokazał, że jednak ma jakieś serce z uczuciami. Można powiedzieć, że nawet nieco się zaprzyjaźnili. W jego życiu pojawiła się również Nina, która również coś w jego sercu ruszyła.

Dziewczyny, które poznał, skrywają w sobie pewne tajemnice, które powoli odkrywamy wraz z toczącą się akcją oraz pewnymi zmianami zachodzącymi w Isaacu.

Przeczytałam wiele książek autorki wiele naprawdę rewelacyjnych, jednak czy ta aż tak bardzo mnie zachwyciła? Otóż nie do końca. Miałam wrażenie wręcz, że jest trochę jakby napisana na siłę? Owszem nie zabrakło w niej uczuć i tego czegoś. Jednak wiele książek zachwycało i wciągało od pierwszych stron. Tutaj po kilku stronach ja odłożyłam, bo nie byłam w stanie czytać dalej. Potem oczywiście w pewnym momencie coś zatrybiło, przeczytałam do końca i nawet się wzruszyłam. Historia trochę oklepana, bo wiele razy spotkałam historię gdzie facet, który korzysta z nadarzającej się okazji do zabawy, nagle pod wpływem miłości się zmienia. Zachowanie Niny w pewnym momencie dało do zrozumienia, co się z nią dzieje więc końcówka nie jest już tak zaskakująca. Fakt jest również taki, że przy końcówce, również trochę się wzruszyłam, ale mnie rusza wiele rzeczy, które innych niekoniecznie dotknął. Okładką, którą praktycznie wszyscy się zachwycają, mnie niestety nie powaliła, wręcz nie jest jak dla mnie fajna, ale podoba mi się to, że jest inna niż standardowe książki. Zawsze to jakaś miła odmiana. Czy polecam tę powieść? Otóż zależy to od wielu czynników. Jestem pewna, że pewnej części z Was się spodoba, a innej jednak nie bardzo. Każdy ma swój gust.


 

Takie chwile rozwalały na kawałki nawet najwiękzych twardzieli. Nikt w obliczu śmierci ukochanej osoby nie powinien hamować łez, bo wtedy jest jeszcze trudniej. Nie sądziłem, że przyjdzie mi zmierzyć się z czymś takim, ale szybko pojąłem pewne rzeczy i zrozumiałem, że bez uczuć i emocji nic się nie liczy.

2 komentarze:

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger