Sto osiemdziesiąt stopni- Darcy Trigovise

 Jedyną rzeczą, która się dla niego liczy, jest praca. Wiem, bo pytałam tu i ówdzie. Nie wykazał najmniejszego zainteresowania moją osobą, chociaż mamy spędzić ze sobą życie. Zachowywał się, jakbym znaczyła mniej niż jakakolwiek umowa...

Tytuł: Sto osiemdziesiąt stopni


Cykl: -


Liczba stron:257


Wydawnictwo:Wydawnictwo WasPos

 

 

Jest pracoholikiem. Jest zimny, zdystansowany i rzadko się uśmiecha. Jest dziesięć lat starszy i cholernie seksowny.
Ale co najważniejsze...
Jest moim mężem.

Nie byłam zaskoczona, kiedy rodzice oznajmili mi, że mamy wziąć ślub, aby połączyć nasze imperia. W moich kręgach to było normalne. Nie buntowałam się, bo nie było sensu, poza tym od zawsze wiedziałam, że tak będzie. Już dawno się z tym pogodziłam i miałam w głowie plan, a że jestem optymistką to nawet nie dopuszczałam do siebie myśli, że coś pójdzie nie tak.
Nie wiedziałam tylko, że dostanę taki ciężki przypadek...  

(opis z Lubimy Czytac.pl)

[...] Odwraca się i kieruje do drzwi, a ja łapię za budzik i rzucam w niego, tym razem trafiając go w plecy.- Jesteś stuknięta!- warczy, zanim zatrzaskuje drzwi.

 

Samantha to młoda kobieta, która wychodzi za mąż, aby połączyć oficjalnie firmę swojej rodziny oraz męża. Nie jest to dla niej transakcja czysto finansowa. Bardzo zależy jej, że to, co było przysięgane, było szczere i skuteczne. Robi wszystko, aby jej mąż nauczył się ją prawdziwie kochać. Kobieta nie pozwala, żeby ją zlewał i żył tylko ukochaną pracą. Całkowicie wywraca jego uporządkowany świat do góry nogami.

Nathaniel zawsze robi to, co do niego należy. Wziął ten ślub, bo tak było trzeba. Jednak nie angażuje się w to małżeństwo zupełnie. Widzi, do czego dąży Sam i chcąc nie chcąc musi się jakoś podporządkować, bo widzi, że ma wręcz do czynienia z wariatką. Odczuwa to, za każdym razem na własnej skórze jak zrobi coś nie po jej myśli. Jest to dla niego zupełnie nieznana sytuacja, ponieważ nigdy nie zaznał takiego zainteresowania czy takiej jakby miłości od swoich rodziców.

Dziewczynie zależało, żeby to małżeństwo było zgodne i szczęśliwe, a nie było, bo było. Oczywiście były momenty, kiedy miała dość, bo cokolwiek nie zrobiła, nie było, tak jak powinno. Facet bronił się z każdej strony. Kusiła, groziła, tupała i krzyczała tylko czy to było w stanie poruszyć te lodowate i kamienne serce?

Czy można chcieć czegoś więcej od książki jak dobrej historii i ogromnych emocji? Dawno nie czytałam książki, w której bohaterka miała taki temperament i charakter w dążeniu do celu. Powieść jest napisana tak, że czyta się ją z zapartym tchem dosłownie w jeden wieczór. Całość jest spójna i dobrze ułożona. Dużo dialogów bez zbędnych opisów pomaga w szybkim czytania. Zapewniam was, że można płakać ze śmiechu przy tym, co bohaterowie tam wyprawiają. Można by stwierdzić, że okładka w pewnym stopniu zdradza, ile komedii będzie w tej cudownej książce. Rozdziały są w większości krótkie i wyszczególnione, kiedy mamy perspektywę Samanthy, a kiedy Nathaniela. Szczerze to podziwiam bohaterkę, jak i w sumie naszego bohatera, że są w stanie z sobą wytrzymać. Tak naprawdę nie znając się, dopiero po ślubie wiedzą z kim mają do czynienia. Jestem ogromnie zauroczona tym cudem i czekam na dalszą jej część, bo przecież być musi! Autorce z całego serca gratuluje i zazdroszczę takiego talentu pisarskiego.

-Jest złośliwa, wyszczekana i nie uznaje słowa ,,nie", gdy czegoś chce. Jest wymagająca, krzykliwa i pamiętliwa. Ale też czuła, troskliwa i namiętna. Inteligentna, pracowita i zdolna[...].

Za możliwość przeczytania dziękuje Wydawnictwu oraz Autorce:

3 komentarze:

  1. Myślę, że główna bohaterka przypadłaby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi świetnie, zapisuję sobie tytuł. Wydaje mi się, że ta historia będzie zupełnie inna od podobnych książek. Zazwyczaj dwoje nie chce a później tak jakoś wychodzi, że rodzi się uczucie. A tu jest inaczej, bo jedno bardzo chce, i to może być naprawdę zabawne, te jej dążenia do celu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś, ale twoja recenzja na pewno jest zachęcająca.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger