Pretty Reckless- L.J. Shen

 [...] Jestem stłamszona, zgorzkniała i zazdrosna jak Hulk.


Tytuł: Pretty Reckless


Cykl: All Saints High (tom 1)


Liczba stron:417


Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece

 

 

 

Panna Popularna i królowa szkoły ma wszystko, o czym Penn może tylko marzyć. W świecie Darii to nie pieniądze są problemem, ale wymyślanie nowych sposobów na ich wydanie.

Poznali się cztery lata temu i wtedy też złamali sobie serca. On skradł jej pierwszy pocałunek i poprosił o inne pierwsze razy. Ona zabrała mu wszystko, co kochał, i na czym mu zależało.

Teraz przyszła pora na zemstę.

Penn to najbardziej utalentowany gracz futbolu w całym stanie, a rodzice Darii już zadbali o to, aby jego potencjał się nie zmarnował. Chłopak nie tylko został ich nowym „projektem”, ale i synem.

A to znaczy, że ma bardzo dużo czasu, aby zamienić życie Panny Idealnej w piekło. Tak jak ona zrobiła to z jego życiem.  

(opis z Lubimy Czytac.pl)

 Bo kiedy jesteśmy razem, wszystko wydaje się lepsze, chociaż powinienem cię nienawidzić.

Daria to dziewczyna, która jest bogata i pewna siebie. Jednak ta pewność siebie to tylko taka maska dla świata. Tak naprawdę jest bardzo wrażliwa i krucha. Jej świat uczuciowy leży w gruzach. Nikt z jej znajomych nie zna o niej całej prawdy, bo ciężko jej komukolwiek zaufać. Gdy poznała tego chłopaka, nie sądziła, że złamie jej serce, jak również zmieni całe życie. Nie wiedziała, że to brat jej największego wroga Sylvii, która jest ważniejsza dla jej matki niż ona.

Penn to chłopak pochodzący z marginesu. Gdy jego siostra bliźniaczka ucieka, chłopak bardzo to przeżywa. Chce zniszczyć osobę, która do tego doprowadziła, czyli Darię. Nie wie jednak, że nie tylko ona jest temu winna. On również się do tego przyczynił. Gdy spotykają się po 4 latach, rodzice dziewczyny przyjmują go pod swój dach. Chłopak ma talent sportowy i oni chcą mu pomóc coś w życiu osiągnąć. Penn widzi to jednak jako doskonałą okazję do zemsty tylko czy mu się uda?

Uczucia żądzą się swoimi prawami. Mimo ogromnej chęci zemsty na dziewczynie to, co czuje Penn, nie do końca pozwala mu zrealizować swoje plany. Na jaw wychodzą wszystkie tajemnice nie tylko ich, ale również wielu osób. To wiele zmienia w ich środowisku. Mówi się, że prawda wyzwala, tutaj to się sprawdza. Co prawda powoduje to ogromne zmiany w ich życiu, jednak czas pokaże, czy na lepsze.

Przyznam, że długo męczyłam tę książkę i miałam w pewnym momencie pewne obawy czy skończę ją do końca. Jednak się udało, co prawda część z opisów omijałam, bo trochę mnie męczyły, ale nie poddałam się. W sumie to cieszę się, że ją skończyłam. Sama historia była przyznam ciekawa, pokazuje jak często, ludzie udają kogoś, kim nie są i ile tajemnic ukrywają przed bliskimi. Tutaj również jest wielki konflikt drużyn szkolnych, którzy jakby mogli, to by się pozabijali, a wszystko to tak naprawdę przez zazdrość. Sama okładka nie do końca pasuje mi do tej młodzieżowej książki. Powieść podzielona jest na rozdziały z perspektywy Penna i Darii w większości jednak parę razy występuje z perspektywy innych bohaterów. Jak dla mnie całość wypadła średnio.



To właśnie robią przyjaciele i rodzina.
Podają ci rękę i wyciągają cię z bagna twoich własnych błędów.

 

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:

 

3 komentarze:

  1. Ludzie bardzo często niestety udają. Nie miałam jeszcze okazji czytać tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej książce, ale może kiedyś się skusze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo pozytywnych recenzji ta książka mnie nie interesuje.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger