W jego oczach- Alicja Sinicka

 -Bo mu nie ufam. Nigdy mu już nie zaufam. Zaplanował naszą przyjaźń. Zaplanował wszystko, co ma miejsce w twoim zyciu, Lena.[...]
Tytuł:W jego oczach



Cykl: Oczy wilka (tom 2) 


Liczba stron:364


Wydawnictwo: Wydawictwo Kobiece

 

Kontynuacja bestsellera „Oczy wilka"!

W życiu Leny i Artura rozpoczyna się nowy rozdział. Właśnie się zaręczyli po dwóch latach związku. Nie wszyscy są z tego powodu zadowoleni, a sama Lena nie potrafi zostawić przeszłości za sobą. Wciąż nie może pogodzić się z tym, że jej ukochany ma przed nią mnóstwo tajemnic.
Czy tak poważna decyzja nie powinna być podejmowana bez cienia wątpliwości? Czy Artur potrafi oddać się jej całkowicie i rozpoczną wspólne życie na nowych zasadach?
Kobieta nie ma pewności, czy przebije się przez mur, który wzniósł jej ukochany. Czy kiedykolwiek do końca go pozna?  

(opis z Lubimy Czytac.pl)

 Ta więź jest dla mnie interesująca. Jeszcze nigdy nie spotkałam osoby tak podobnej do siebie. Obserwuje Borysa i mam wrażenie, że dobrze wiem, jak się czuje.

Druga część cyklu ,,Oczy wilka" to etap narzeczeństwa w życiu Leny i Artura. Niestety to poniekąd komplikuje im życie. Nie dość, że nie wszyscy życzą im szczęścia, to jeszcze między nimi dochodzi do coraz większych rozjazdów. Artur ma wiele tajemnic związanych z firmą, o których nie chce rozmawiać. Lena czuje, że coraz bardziej Artur się od niej oddala. W dodatku pojawia się w ich domu klient, o którym mężczyzna nawet jej nie uprzedził. Wtedy również zaczynają się dziać dziwne rzeczy, przez które dziewczyna myśli, że zaczyna tracić rozum. Z przygotowaniami do wesela również nie jest kolorowo, bo Artur totalnie nie angażuje się w przygotowania, przez co Lena czuje, jakby on nie chciał robić dalej tego kroku.

Artur znika coraz częściej, ale ma swoje powody. Nie chce nic mówić swojej kobiecie, by po prostu nie dawać wielkich nadziei, zanim nie osiągnie, tego, co ma w planach. Wizyta Borysa również nie jest mu do końca na rękę, jednak bez niego, nie da rady osiągnąć tego, co planuje. Widzi również, że Lena bardzo dobrze się z nim dogaduje, przez co również jest zazdrosny.

Okazuje się, że ktoś miesza w życiu Leny i powoduje sytuacje, przez które myśli, że świruje. Niestety Artur nie do końca wierzy swojej narzeczonej, o których opowiada. Przez co dziewczyna decyduje się wyprowadzić znów do Jolki, swojej przyjaciółki. Chce dać mu czas na przemyślenia. Obydwoje nie zdają sobie sprawy, jak sprawca całego zamieszania jest blisko nich, dzięki czemu ma kontrole nad wszystkim.

Przyznam, że pierwsza część nie była dla mnie jakimś wielkim wow, jednak druga część jest większym rozczarowaniem. Totalnie mnie znudziła, było strasznie dużo opisów, które się ciągnęły i ciągnęły. Rozdziały różnych długości, jednak w niektórych jak dla mnie zupełnie niepotrzebne wstawki osoby, która nie była przychylna związkowi Leny i Artura. Okładka super pasująca do poprzedniej części, w której w dalszym ciągu są magiczne oczy. Nie lubię mieć niedokończonych historii, szczególnie gdy jest taka możliwość i liczę, że trzecia część mnie pozytywnie zaskoczy, a nie jeszcze bardziej rozczaruje.


- Dla mnie właśnie ten widok jest magiczny. Kiedy zastaję cię tu, wpatrzoną w jezioro.[...]

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu:

5 komentarzy:

  1. Nie czytałam tej serii, ale słyszałam o niej wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że druga część okazała się jeszcze gorsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mojej półce czekają już dwie inne książki autorki. Zapowiadają się one znacznie lepiej niż ta seria. Przynajmniej mam nadzieję, że będę lepsze. Szkoda, że drugi tom okazał się gorszy.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie jestem do niej przekonana. Może kiedyś zmienię zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli przeczytam tom pierwszy to chętnie sięgnę i po drugi tom :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger