#Polish beauty. Przewodnik piękna dla Polek- Marta Krupińska

Tytuł:#Polish beauty. Przewodni naturalnego piękna dla Polek


Cykl: -


Liczba stron:280


Wydawnictwo:Burda Książki



Czy oleje są dobre dla tłustej cery?
Dlaczego tonik jest lepszy niż serum?
Komu najbardziej zagraża smog?
Jak dbać o siebie w duchu eko i nie zwariować?
K-beauty, jad żmii, konturing... Wzięłam pod lupę najpopularniejsze praktyki pielęgnacyjne i „cudowne składniki” z różnych stron świata. Przeprowadziłam śledztwo, czy są one odpowiednie dla Polek. Podpowiem ci, co powinno się znaleźć w twojej kosmetyczce, a z czego możesz zrezygnować. Zdradzę, jak w dziesięć minut zrobić make-up no make-up, który podkreśli twoje naturalne atuty. Bez teatralnych sztucznych rzęs, tipsów i hebanowej opalenizny rodem z solarium. Dowiesz się, jak świadomie kupować kosmetyki i na co zwracać uwagę w ich składzie. Z korzyścią dla urody, środowiska i portfela. Poznasz opinie ekspertek oraz patenty na zdrowie i urodę Polek, dla których kosmetyki są pracą i pasją. Dołącz do społeczności „Polish beauty”.

Bądź sobą i bądź piękna!
(opis z Lubimy Czytac.pl)

Rzadko biorę do ręki poradniki. Jednak tym byłam osobiście bardzo zaciekawiona. Nie sądziłam, że to jest takie grube. Tylko czy można znaleźć tam coś ciekawego?

Poradnik podzielony jest na 10 rozdziałów. W każdym dużo treści i porad, a także przepisów na rzeczy, które możemy zrobić same. Pierwszy rozdział to #shelfie. Znajdziemy tu rytuały, które powinnyśmy tak naprawdę robić, aby nasza skóra była zadbana i odpowiednio nawilżona. Drugi rozdział nazwany #ageless. Przeczytamy tutaj o najważniejszych składnikach, które nasze kosmetyki powinny zawierać, czego ze sobą nie łączyć oraz co warto z kosmetyków przywieźć z wakacji. Kolejny rozdział to #skinfood, w którym znajdziemy informacje, że nie liczą się tylko dobre kremy i kosmetyki, ale również odpowiednie odżywianie. Czwarty rozdział to #golocal, w którym znajdziemy polskie kosmetyki, które warto poznać. Dowiemy się, że nie tylko kosmetyki zagraniczne są warte zakupu, ale nasze krajowe też mają ogromną wartość. Następny rozdział to #makeuprevolution. Zawartość tego rozdziału jest chyba najciekawsza dla osób, które nie umieją się malować i nie wiedzą jak się do tego zabrać. Mamy tutaj makijaż opisany od a do z właściwie. Kolejne to #beautyCV. Poznajemy tajniki, można powiedzieć ekspertów w dziedzienie kosmetologii. Siódmy rozdział to #lesswaste. Poznamy w nim jak kupować kosmetyki, żeby się nie zmarnowały, czyli ile mamy czasu na ich zużycie. Jednym z ostatnich rozdziałów to #smogalert, który wyjaśni jak zadbać o skórę w dobie smogu i innych zagrożeń środowiskowych. Przedostatni rozdział to #polishboy gdzie znajdziemy coś dla naszych panów, o nich przecież również trzeba zadbać. Ostatnim rozdziałem jest#beautifullife. Rozdział ten można powiedzieć, jest takim podsumowaniem całego poradnika zawartego w paru punktach.
 
W książce jest wiele ekspertów, którzy dzielą się swoją wiedzą i poradami na temat dopasowania kosmetyków do naszej urody i typu skóry. Może się okazać, że do tej pory całkowicie nie tak odżywialiśmy naszą skórę.

Myślę, że każdy znajdzie sobie kilka ciekawych porad dla siebie. Ja totalnie nie znam się na takich rzeczach i przyznaje, że jest to dla mnie dość interesujący poradnik.



Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu:

8 komentarzy:

  1. Nie jest to pozycja dla mnie, ale wiem komu może się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten poradnik, ale to moja siostra namiętnie go używa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam jakiś czas temu sekret piękna, w którym również poruszany były tematy pielęgnacyjne, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, muszę od ciebie pożyczyć 😜

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie takiej pozycji aktualnie potrzebuje moja cera. Na pewno po nią sięgnę 😁 Dodaje również bloga i instagrama do obserwowanych, również uwielbiam czytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada. Chętnie go przejrzę przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo tego teraz potrzebuje 😄 podczas kwarantanny trochę się zaniedbałam 🙈 Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo tego teraz potrzebuje 😄 podczas kwarantanny trochę się zaniedbałam 🙈 Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger