Wroga miłość- Ana Rose

Nie mam pojęcia dlaczego, ale odkąd tu jestem, zmieniam się. Z zastraszonej myszki, staję się pewnie stąpającą kobiętą, która nie zamierza tak łatwo się poddać, gdyby została złapana przez wrogów swojego ojca.[...]
Tytuł:Wroga miłość (part 1)


Seria: Wroga miłość


Liczba stron: 406


Wydawnictwo:Wydawnictwo WasPos






Co byś zrobiła, gdyby całe Twoje życie było skupione na ukrywaniu się? Gdy nie możesz żyć pełnią życia, bo ciągle zagraża Ci śmiertelne niebezpieczeństwo?

Adeline nigdy nie mogła czuć się bezpiecznie. Jej rodzina od lat ukrywała ją i jej siostrę przed wrogami ich ojca. Polowali na nie najlepsi łowcy na świecie. Dlatego głowa rodziny Adler przenosi je w nowe otoczenie, aż pod sam nos rodziny O'Donnell, wprost przed najpotężniejszych wrogów!

Plan jest prosty: nie rzucać się w oczy. Być ostrożnym. Wróg tylko czeka na to, by zadać śmiertelny cios.

Jednak jedna z sióstr zawsze była buntowniczką, robiła wszystkim na przekór i łamała wszelkie zasady.

Damion O'Donnell to pierworodny syn bossa mafijnego władającego całym Los Angeles; to… najmłodszy zabójca na świecie! Z uwagi na swoje umiejętności nazywany DEMONEM, jako jeden z nielicznych potrafi wyśledzić prawie każdego i zmieść go z powierzchni ziemi. Ale jego piętą achillesową okazują się siostry Adler.

Kiedy te trafiają pod sam nos wroga, od razu budzą jego gniew. Przede wszystkim Adeline, która od pierwszego spojrzenia przyciąga jego zainteresowanie.

Czy Adeline zostanie w końcu rozpoznana?

Czy może coś połączy tych dwoje?

Czy Damion uratuje Adeline, czy może okaże się jej katem?

Ich drogi krzyżują się bez przerwy, ale czy czas pozwoli im dojrzeć do pewnych rzeczy?

Adeline jest waleczna, lecz czy to ją ocali? Bo przecież na każdego przychodzi w końcu czas... 

 (opis z Lubimy Czytac.pl)

DOSTAJĘ TO, CZEGO chcę. Zgadza się na jedną randkę. Cholera, jeszcze nigdy nie byłem na żadnej pieprzonej randce. Moi kumple mają ze mnie niezły ubaw.[...]

Muszę przyznać, że byłam dość sceptycznie nastawiona do tej książki, jednak była to historia, jakiej jeszcze nie czytałam. Siostry Adler poznajemy w momencie kolejne przeprowadzki, z dala od prawdziwego domu i prawdziwych rodziców. Aby żyć, muszą się ukrywać. Im mniej o nich wiedzą, tym lepiej. Adeline jest tą mądrzejszą i rozważniejszą siostra, a Kelly to jej zupełnie przeciwieństwo. Gdy znajdują się w nowym miejscu i zaczynają nową szkołę, Adeline od razu zaprzyjaźnia się z grupką dziewczyn, dla których przyjaźń jest bardzo ważna, natomiast Kelly od razu pakuje się tam, gdzie nie powinna, czyli gdzie ich największy wróg: bracia O'Donnell, a może to jest sposób na przeżycie? Jak to mówią pod latarnią najciemniej oraz przyjaciół trzymaj blisko, a wrogów jeszcze bliżej.

Kelly mimo wszystko próbuje żyć jak prawdziwa nastolatka. Chce się bawić i po prostu żyć. Jednak nikt jej na to nie pozwala. Adeline robi wszystko by chronić siostrę, jednak sama w końcu wpada w tarapaty. Poznaje Damiona, a raczej to on robi wszystko by ją poznać. Dziewczyna robi wszystko, aby się bronić przed tym, co czuje, jednak on jej na to nie pozwala. Zdaje sobie sprawę, jak wiele ryzykuje i, że on nie wie, kim ona jest. Jednak co będzie, gdy się dowie prawdy? Czy nadal będzie chciał ją zabić? Czy może uczucie będzie na tyle silne, że zrobi wszystko, aby ją chronić?
Damion od lat jest zabójcą. Od lat tropi córki Adler, największego wroga swojego ojca. Jednak chce na jakiś czas zaprzestać i po prostu pożyć. W tym czasie poznaje Adeline i zatraca się całkowicie. Pokazuje jej zupełnie inną stronę swojej osobowości. Adeline nie wierzy, że ktoś tak czuły i romantyczny, może być bezlitosnym mordercą.

Adeline poddaje się w końcu uczuciu dzięki namowom siostry, która wierzy, że to może im pomóc żyć normalnie. Tylko czy tak będzie? Jestem bardzo ciekawa, jak cała historia potoczy się dalej i nie mogę doczekać się drugiej części!

Na początku powieść mimo intrygującego prologu ciężko było mi się wczytać. Nie wiem do końca czy to wina książki, czy zbyt intensywnego tygodnia. Jednak w pewnym momencie tak zaskoczyło, że wręcz szkoda mi było iść spać, bo chciałam dalej czytać. Naprawdę ta historia wciąga! Książka jest napisana prostym językiem. Rozdziały nie są zbyt długie, ale również i niekrótkie. Czcionka jest, bym powiedziała jak na większość książek dość spora, przez co książka wydaje się obszerna, choć wcale nie jest. Okładka jest dość tajemnicza, mogłabym rzec, ale urocza. Rozdziały są podzielone z punktu widzenia Adeline i Damiona. Znalazłam parę błędów ale można udawać, że ich tam nie ma :D



 Książka przeczytana w ramach booktour zorganizowanym przez: https://coraciemnosci.blogspot.com
-[...] Nie wiem jak to zrobiłaś, ale musisz być wyjątkowa. Ten osioł zapierał mi się, że nigdy nie przyprowadzi do domu dziewczyny. A tu proszę.

6 komentarzy:

  1. Skoro ta historia aż tak wciąga to warto ją poznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zazdroszczę :-) Ja z niecierpliwością czekam na swoją kolej i mam nadzieję, że mi również się spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa jak wypadnie w moich oczach ta książka :)
    Pozdrawiam, Pola
    www.czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Być może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się jeszcze z tą książką.
    Historia dosyć ciekawa, może w wolnej chwili przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielokrotnie miałam tak, że jakaś książka na początku mnie nie wciągała, ale przebrnęłam przez nią i warto było :) Ta wydaje się mega interesująca :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger