Zła miłość- Samanta Louis

 Ludzi nie powinno się oceniać tak, jak książek po okładce. Czasem można się pomylić do tego, co kryje się w środku. Dostrzegamy zawartość dopiero wtedy, kiedy zagłębimy się w lekturę. Jesteśmy jak powieść. Każdy z nas ma swoją, ale nie każdy pozwoli, by ktoś ją przeczytał.

Tytuł:Zła miłość

Seria:-

Autor: Samanta Louis

Liczba stron:213

Wydawnictwo:E-bookowo.pl






Przyjaźń, miłość i bolesna prawda.
Jaka miłość sprawia, że gdy ją wyznasz, twój kochanek odchodzi? Z pewnością jest to zła miłość. Ale czy ta miłość nie zasługuje na szansę?

Kiedy Cassandrę opuszcza ojciec, a matka wysyła ją na miesiąc wakacji do swojej siostry, dziewczyna nie podejrzewa jeszcze, że ten wyjazd wywróci jej życie do góry nogami. Niespodziewanie na drodze Cassie stanie Dean, chłopak, który odszedł w momencie kiedy oddała mu serce. I miał ku temu dobre powody, bowiem tajemnica, jaką skrywa Dean, nie jest łatwa do zaakceptowania. Może się okazać, że gdy prawda wyjdzie na jaw, strach będzie silniejszy od uczucia, jakim Cassie darzy Deana.

W końcu Zła Miłość nie może mieć prawa bytu, czyż nie?
 (opis z Lubimy Czytac)

 Nie bolały mnie te słowa, ale gdy wypowiadał je ktoś, na kim tak cholernie mocno mi zależało, to potwornie bolało i nie byłam w stanie porównać tego bólu do niczego. On po prostu był. Wypalał we mnie dziurę, zabijając resztki dawnej  Cassie.
Macie czasem tak, że przeczytaliście tę samą książkę w krótkim czasie 2 razy? Ja właśnie miałam tak z tą powieścią. Pierwszy raz czytałam wersję roboczą. Nie mogłam się od niej oderwać. Pamiętam, że zarywałam nocki, tylko żeby dowiedzieć się jak najwięcej, nie mówię już, że przy końcu musiałam ją skończyć, nie zważając na godzinę.  
Cassie to dziewczyna, w której życiu dużo w ostatnim czasie się wydarzyło. Facet, którego kochała, nagle ją zostawił i zaczął, jej unikać jak tylko mógł. Nie odzywał się ani nie szukał żadnego z nią kontaktu Złamało jej to serce. Do tego wszystkiego ojciec zostawił ją i mamę dla innej i spodziewali się dziecka. Nie mogła się z tym pogodzić. Była zła na cały świat. Te wszystkie wydarzenia zmieniły ją w zimną wręcz sukę. Oddaliła się również od matki, którą poniekąd obwiniała o odejście ojca. Jej mama, chcąc zacząć wszystko od nowa, postanawia wyjechać na kurs gotowania i Cassie ma zamieszkać z ciotką i jej córką. Nie jest z tego zadowolona, chociaż w końcu zdaje sobie sprawę, że będzie mogła tam zapomnieć o zawodzie miłosnym i spróbować przeżyć wakacyjną przygodę. Czy to będzie jednak takie proste?  
Oczywiście, że nie... Okazuje się, że jej wielka miłość Dean, ten sam który w sekundę złamał jej serce, jest przyjacielem Lori jej kuzynki. Chciała zapomnieć, przeżyć przygodę a była skazana na tortury i widywanie go codziennie.. Nikt jej niczego nie ułatwiał w życiu, jeszcze ciotka prosiła, aby opiekowała się Lori na wypadach i próbowała dowiedzieć, czemu się tak od niej oddaliła. To było trudne zadanie, bo Lori jej nienawidziła, odkąd zaczęła studiować. Kiedyś były bardzo blisko, ale na studiach Cassie znalazła inne towarzystwo i drastycznie odsunęła się od Laury.  
Dean próbuje ukryć przed wszystkimi swoje uczucia do Cassie jednak tylko Lori wie, jaka jest prawda i czemu tak się przed tym uczuciem broni. Jedyne co wiemy, że jest to zakazana miłość tylko dlaczego? Nie będę zdradzać :) Zachęcam do okrycia tego samemu, jak to się skończy i czy Cassie i Dean będą razem?  
Jest to moja pierwsza styczność z tą autorką, ale jaka owocna, ponieważ jest to również mój pierwszy patronat, z czego jestem bardzo dumna :) Książka jest naprawdę wciągająca już od pierwszej chwili. Nie ma zbyt wielu zbędnych opisów, których nie znoszę. Wszystko jest w odpowiednich proporcjach. Rozdziały są odpowiedniej długości. Akcja zdarzeń jest spójna bez rozjazdów. Miałam również okazję w jakimś stopniu głos co do wyboru okładki więc co tu dużo mówić: jest świetna :) 
  Jego troskliwy ton łamał mnie jeszcze bardziej. Nie umiałam go rozszyfrować, nie rozumiałam, w co pogrywa, ale poddałam się, w końcu to był chłopak, któremu oddałam serce.
Podaje wam również stronę gdzie możecie zakupić papierową wersję książki ( ja właśnie czekam na swój egzemplarz :D ):https://www.e-bookowo.pl/proza/zla--milosc.html oraz chciałam Wam pokazać trailer zapowiadający książkę :https://youtu.be/nrATNV6b_yk

Za możliwość przeczytania e-booka dziękuje samej Autorce :)

5 komentarzy:

  1. O, nie znałam ani książki ani tego wydawnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być bardzo fajna, w moim stylu. Super post. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam takiego wydawnictwa ani książek, które wydaje. Muszę się zorientować w temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemne odczucia, kiedy książka tak mocno wciągnie, spełni pokładane w niej nadzieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele dobrych opinii czytałam już na temat tej książki, więc na pewno sama zdecyduję się na lekturę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana Ola , Blogger